بسیاری از اردنی‌ها بر این نظرند که عراق به عنوان کشوری نفت‌خیز، پس از صدام حسین توسط بسیاری افراد فاسد غارت شده است. سازمان شفافیت بین‌الملل، عراق را در میان ۲۵ کشور فاسد جهان قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه مستند صدا و سیما روز ۲۳تیر ۱۴۰۲ یک مستند ۵۶دقیقه‌ای به نام «وجه الضمان» منتشر کرد که به صندوق توسعه ملی پرداخت.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
گوزن های نر شاخ دارند و ماده‌ها بدون شاخ‌اند. شاخ نرها در پاییز می‌افتد. شوکاها با شاخ زدن به درختان جوان، قلمرو خود را تعیین می‌کنند.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
حسین دهقان راهکار برپایی انتخابات پرشور را که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بوده است، باز گذاشتن دست مردم برای انتخاب نماینده مورد نظرشان دانست و گفت: من یک خواهش دارم. شورای نگهبان اینقدر اذیت نکند. صدا و سیما اینطوری رفتار نکند و اجازه بدهند مردم به صحنه بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند.
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
صدایی کمتر شنیده شده از شهید احمد کاظمى از نخستین پیام بی‌سیم به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر منتشر شده است. ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ در خلال جنگ تحمیلی عراق ایران، خرمشهر به دست نیرو‌های نظامی ایران آزاد شد.
پارک جنگلی النگدره محل زیست حیوانات مختلف از جمله پرندگان است. ویدئویی از یک دارکوب و فعالیتش روی درخت را ببینید.
شیوه جالب یک آمریکایی برای خواندن اذان در مسجد در فضای مجازی، سوژه شد.
یک استاد دانشگاه در موصل می‌گوید کاخ‌های صدام حسین تاریخ عراق را بازگو می‌کنند. چه طرفدار و چه مخالف رژیم صدام حسین باشیم، این دورانی است که جمهوری عراق آن را سپری کرده است.
هنوز آثار زندگی شخصی صدام در این کشتی ۸۲ متری مشاهده می‌شود، یک تخت بزرگ، پرده‌های ابریشمی و سرویس بهداشتی که در آن طلاکاری شده است. این کشتی چهار طبقه حتی آرایشگاه، خشکشویی و اتاق کمک‌های اولیه هم دارد.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
شکستن قولنج انگشتان یکی از عادت‌هایی است که اکثر ما به آن مبتلا هستیم. حالا یک پزشک برای یک آزمایش طی ۵۰ سال ۳۶ هزار بار این حرکت را انجام داد.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
نام این درخت لیلکی است که با نام‌های لالکی، للکی و لالیک هم شناخته می‌شود. این گیاه در نقاط پست و مرطوب جنگل‌های شمال ایران می‌روید و چوب محکمی دارد. وجود این درخت یا گیاه در مناطق هیرکانی نشان دهنده آن است که در گذشته آن مکان محل سکونت یا اسکان دامداران بوده است.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ