جنگنده‌های چین در دومین روز از رزمایش نظامی این کشور در اطراف تایوان، حملات دقیق به این جزیره را شبیه‌سازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
منابع عراقی از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
مقامات نظامی ارتش روسیه اعلام کردند جنگده‌های ارتش این کشور مرکز فرماندهی و کنترل ارتش اوکراین در منطقه دونتسک را بمباران کردند.
شبح توانایی روسیه جهت استفاده از سلاح هسته‌ای هنوز از میان نرفته. رهبر کرملین ماه اکتبر تهدید کرد و گفت، این که روسیه برای حراست از خاک خود به هر اهرمی متوسل خواهد شد، بلوف نیست.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: جنگنده‌های اف- ۱۶ در صورت تحویل به اوکراین، هدف مشروع مسکو هستند.
صهیونیست‌ها بخش‌هایی از نوار غزه را بمباران کردند.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه از تعقیب جنگنده‌های کشورش بر فراز آسمان سوریه از سوی جنگنده‌های روسیه خبر داد.
وزارت دفاع تایوان مدعی شد که جنگنده‌ها و ناوهای چین همچنان در آب‌های این جزیره حضور دارند.
ارتش چین ویدئویی از تمرین بمباران بر فراز تایوان منتشر کرد؛ رسانه های چینی گزارش دادند که رزمایش های نظامی در اطراف این جزیره امروز نیز ادامه خواهد داشت.
این سامانه شامل خودروی فرماندهی به همراه چهار ایستگاه رصد است و انتقال داده‌ها با موج کوتاه انجام می‌شود. همچنین این سیستم بوسیله هوش مصنوعی، می‌تواند به تصمیم گیری در مورد محل قرار دادن ایستگاه‌های رصد کمک کند.
پهپاد جدید بدون سطوح کنترل متحرک ممکن است اشاره‌ای به فناوری‌هایی داشته باشد که در جنگنده نسل ششم بعدی چین به نمایش گذاشته می‌شود.
بنا به اعلام نیروی هوایی مالی، این کشور جنگنده های جدیدی از وزارت دفاع روسیه دریافت کرده است.
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای در واکنش به موضع گیری سئول تصریح کرد: جنگنده‌های روسی و چینی حریم هوایی هیچ کشوری را نقض نکردند.
سئول پس از رویت چند فروند جنگنده چین و روسی در منطقه شناسایی پدافند هوایی(کادیز)، جنگنده‌های خود را برای رهگیری به پرواز درآورد.
جنگنده های نیروی هوایی ارتش عراق سه مخفیگاه گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین (شمال عراق) را ویران کردند.
جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی با چندین موشک حومه دمشق و فرودگاه را هدف قرار دادند.
نیروی هوایی ارتش چین در جریان مانور جدید خود در شهر چانگچون از جنگنده های نسل بیستم خود استفاده کرد.
وزارت دفاع روسیه می‌گوید بمب‌افکن و جنگنده‌های این کشور بر فراز آب‌های بین‌المللی پرواز کرده‌اند، اما کره جنوبی مدعی است حریم هوایی این کشور نقض شده است.
مقامات تایوانی از ورود جنگنده های چین به آسمان این جزیره مناقشه برانگیز خبر دادند.
ارتش چین در واکنش به سفر تحریک‌آمیز پلوسی به تایوان، رزمایش‌هایی را اطراف این جزیره آغاز کرده است. علاوه بر هجوم جنگنده‌ها به خط حائل تنگه تایوان، ارتش چین پنجشنبه اعلام کرد که «حمله موشکی دقیقی» در تنگه تایوان به‌عنوان بخشی از رزمایش نظامی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ