نماینده قم در مجلس گفت کمیسیون فرهنگی طرحی را در مورد حجاب در دستور دارد که بر اساس آن، «ابزار رصد و برخورد با هنجارشکنان به صورت سیستمی است تا مردم رو در روی هم قرار نگیرند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت و گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار جاری امروز نمایندگان قرار دارد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز شیوه‌های قدیمی که برای امر ازدواج در خانواده‌ها مرسوم بود و واسطه‌هایی برای ازدواج وجود داشت، در شهر‌های بزرگ دیگر پاسخگو نیست و نیاز داریم در شهرها، مراکز مورد اعتماد مردم در راستای ازدواج ایجاد شود که به صورت خانواده محور عمل کنند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدامات ویژه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت کرد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار است که طرح استیضاح ضرغامی در مجلس تهیه می‌شود، اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را حتی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار است که طرح استیضاح ضرغامی در مجلس تهیه می‌شود، اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را حتی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.
نماینده تهران طی نامه‌ای به جوانان مومن و انقلابی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس واکنش نشان داد.
حجت‌الاسلام حسین جلالی دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان ذیربط، مصمم هستند که قانون عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در جامعه اجرایی شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هنوز طرحی در دستور کار صحن علنی درمورد عفاف و حجاب نیست، گفت: کمیسیون فرهنگی به پیوست گزارش خود طرح مربوط به عفاف و حجاب را به هیات رییسه تقدیم کرده است و منتظر برنامه دولت و قوه قضاییه هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح این کمیسیون درباره حجاب و عفاف را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نظر رئیس مجلس و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
یزدی خواه کمیسیون فرهنگی علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور از جمله برای سیستان و بلوچستان از استیضاح قریب الوقوع وزیر کشور در این باره خبر داد.
طرح شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع شد تا پیشنهادات اصلاحی نمایندگان بررسی شود و سپس به صحن بیاید.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
ویدئویی از حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع بانوان متحصن قم منتشر شده که وی از اجرای طرح حجاب و عفاف تا دو هفته آینده خبر می‌دهد و می‌گوید: به حول و قوه الهی هزینه‌ی بدحجابی و بی‌حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد. اظهارات این نماینده را ببینید و بشنوید.
مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت در پاسخ به این پرسش که آیا مجددا این کمیسیون شروع به کار کرده است یا خیر، گفت: «خیر هنوز خبری نشده است و به قولی نه به دار است و نه به بار. تا الان به عنوان کمیسیون کاری نکرده‌ایم. درخصوص اینترنت هم فعلا در مجلس صحبتی نشده است.»
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.
طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق به درخواست عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، به کمیسیون انرژی برگشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس باید در رسیدگی به طرح اجاره بهای مسکن تسریع کند.
نرگس معدنی پور با اشاره به طرح گذر معدن پایتخت اظهار کرد: این طرح طی سال‌های گذشته مطرح شده بود، اما به دلیل عدم تکمیل مرحله مطالعاتی قابلیت اجرا پیدا نکرده است و به منظور بررسی ابعاد مطالعاتی این طرح پنجاه و ششمین جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
بانک ملت به عنوان تنها بانک در شبکه بانکی کشور، در نخستین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم بلکه به دنبال مدیریت آن هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ