عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از دروازه‌بان آلومینیوم اراک به ارکان قضایی شکایت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات زنونی درباره رضا اسدی از تراکتور شکایت کرد.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این‌که کره‌ جنوبی کشوری غیر مستقل و تحت تاثیر ایالات متحده است،‌ اظهار داشت: کره‌ای‌ها که با زبان خوش نسبت به آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران اقدامی انجامی ندادند با شکایت دولت از آنان، ناگزیر می‌شوند نسبت به بازپرداخت پول‌های بلوکه شده اقدام کنند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
شکایت فوری سپاهان از مالک تراکتور
بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده اپ در انگلیس به دلیل کمیسیون اپ استور اپل از این شرکت شکایت کرده اند و به نظر می رسد غرامتی ۷۸۵ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) در انتظار این شرکت باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای خبر از شکایت از عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، اعلام کرد که از عضو هیئت مدیره پرسپولیس شکایت خواهد کرد.
باشگاه استقلال با موضعگیری علیه حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد از او به خاطر اظهارنظر علیه ریکاردو ساپینتو شکایت می کند.
باشگاه سپاهان از روح‌الله محمدی به دلیل اظهاراتش پس از مصاف برابر این تیم در نقش جهان شکایت کرده است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: رای امروز دادگاه لاهه علیه آمریکا که در پی شکایت ایران صورت گرفت، الزام آور است. کدخدایی: رای دادگاه لاهه علیه آمریکا الزام آور است
یک دادگاه در فلسطین اشغالی «یائیر نتانیاهو» پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در پرونده شکایت عضو سابق پارلمان، به پرداخت غرامت محکوم کرد.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده و به زودی به صحن علنی مجلس فرستاده می‌شود، ازاین رو دانشجویان و کارمندان این دانشگاه شکایات و مطالب خود را به مجلس بفرستند.
اولین جلسه رسیدگی به شکایت چند عضو رسمی باشگاه بارسلونا بر علیه باشگاه پاری سن ژرمن امروز برگزار شد.
عضو هیات مدیره پرسپوليس مدعی شد این باشگاه بابت اتهامات باشگاه سپاهان از حریف به صورت قضایی شکایت خواهند کرد.
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در پاسخ به اینکه برای افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام آگهی می‌دهند و در صورت شکایت صفحه خود را بسته و صفحه جدیدی باز می‌کنند چه اقداماتی انجام می‌شود گفت: سازمان نظام پزشکی واحدی برای نظارت بر فضای مجازی دارد و صفحات غیرقانونی را به مراجع ذی‌ربط معرفی می‌کند اگر این افراد عضو سازمان نظام پزشکی باشند به دادسرای انتظامی نظام پزشکی و یا اگر افرادی باشند که تحصیلکرده نیستند که اصولا هم همینطور است به دادسرای جرایم رایانه ای، دادسرای رسانه و فرهنگ یا دادسرای جرایم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ