علی فراقی کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که بورس در سال ۱۴۰۲ بازده بسیار خوبی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید ، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد "شهر" کشف قیمت شد.
هاتف سیدپور گفت: دو و سه سال اخیر با یک سرکوب قیمتی مواجه شده است، بورس ایران در این سالها به اندازه تورم داخلی و حتی تورم حداقلی که دولت آن را اعلام می‌کند، رشد نکرده است.
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
مدیرعامل شرکت بورس تهران از چهار مأموریت مهم این شرکت در سال جدید خبر داد.
شرکت «همراه‌پیدا» (همراه‌کارت)، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده، به‌زودی فرآیند ورود به بورس را آغاز خواهد کرد.
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
در اولین روز کاری سال جدید، فعالان بازار‌های مالی شاهد ثبات نسبی شاخص ارزی و رشد شاخص بورس بودند. این در شرایطی است که به تازگی رئیس کل بانک مرکزی، مهار تورم و حمایت عملی از تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده و رئیس سازمان بورس نیز برای فعالان بازار سرمایه، توصیه مهمی داشته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
امروز مطالبی همچون قیمت جدید دلار در بازار توافقی، قیمت خودرو امروز ۲۲ دی ۱۴۰۱ + عکس، مجمع شپارس ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، ۹ بند لایحه بودجه برای بازار سرمایه، عرضه دنا پلاس در بورس کالا لغو شد؟، خریداران فیدلیتی چقدر سود کردند؟، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در سال آینده چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
پیش بینی قیمت های ۲۹۵ تا ۳۲۰ دلاری برای هرتن متانول در یک سال آینده، چالش بیشتری برای چند شرکت پتروشیمی ایجاد کرده است.
امروز مطالبی همچون آیا با افزایش دامنه نوسان تا ۱۰ درصد در سال جاری موافقید؟، نرخ دلار توافقی به ۲۸۵۰۰ تومان رسید، جزییات افزایش سرمایه ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، اخبار مهم کدال سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ |خبری مهم برای فملی، اخباری که می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با تشکیل نخستین هیات مدیره جدید بورس اوراق بهادار تهران،این بازار نمایندگان حقوقی خود را برای مدت دو سال شناخت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، به معرفی بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان پرداخته است.
بدعت بد و نامیمونی که از چند فصل قبل از فوتبال ایران گذاشته شده بود و صحنه های زشتی را رقم زد، حالا قبل از شروع مسابقات و در دیدارهای تدارکاتی به چشم آمده است!
موتو X30 پرو و ریزر ۲۰۲۲ هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهند بود.
فارغ از مشکلاتی که فاجعه مشهد برای فوتبال ایران به بار آورد و در چند گزارش به آن پرداخته شده، این مورد آخر که عنوان شده «ضرورت»‌ی برای حضور زنان در ورزشگاه نیست، محل بحث است. واقعیت این است که فیفا از یک سو و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی دیگر، بار‌ها به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده‌اند باید زمینه حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فراهم شود. حال اگر این مورد ضرورتی ندارد، چه احتیاجی است که هر‌از‌گاهی نامه‌ای از سوئیس برای رعایت حقوق زنان جهت حضور در ورزشگاه‌ها فرستاده شود
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.
ایجاد تعادل میان نزدیکی و حفظ یک فاصله منطقی در روابط میان پدر و مادر و فرزندان بالغ، چالش برانگیز است. در شرایطی که شوهر بیش از اندازه به خانواده اول خود وابسته است، تحت هیچ شرایطی نباید او را در موقعیتی قرار دهید که مجبور به انتخاب میان شما و مادر و پدرش باشد.
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این اختلال در عملکرد قلب منجر به آریتمی می‌شود که ممکن است با تپش قلب، سرگیجه، نبض خیلی آهسته یا خیلی سریع، افت فشار خون، تنگی‌نفس یا درد قفسه سینه همراه باشد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام تپکو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد تپکو در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ