ویدیوی عجیبی در صفحه اتلتیکو مادرید منتشر شده که به نظر می‌رسد به اظهارات روز گذشته میگل آنخل خیل مارین، رییس این باشگاه، مربوط است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوندسلیگا برای خوشامدگویی به هری کین از ویدیوی عجیبی استفاده کرده است.
در این ویدئو تصاویری عجیب از شکستن قولنج‌های سردار آزمون توسط یک متخصص را مقابل دوربین می‌بینید.
صفحه رسمی مسابقات ویمبلدون با انتشار این ویدیو نوشت: «یک در میلیون»
مارکو رویس، ستاره باتجربه دورتموند، با انتشار ویدیویی اعلام کرد که از کاپیتانی این تیم کناره‌گیری کرده است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ، برگه فسخ قرارداد خود با را دریافت کرد و بدون گفتگو با خبرنگاران محل را ترک کرد.
بازیکن تیم بارسلونا در اقدامی عجیب با برتن کردن پیراهن بایرن مونیخ در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
تونل‌هایی که کاملا زیر گل‌ولای رفته‌اند. وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است و تنها تیم‌های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
مردی عجیب و غریب که در یک تعمیرگاه خودرو کار می‌کند برای درست کردن باتری ماشین از دست خود برق تولید می کند.
گزارش جواد خیابانی دوباره در فضای مجازی وایرال شده است.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
خداحافظی ناگهانی کامران نجف‌زاده خبرنگار صداوسیما که به شکل عجیب در شبکه‌های مجاری دست به دست شد.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
در ویدیوی تاز منتشر شده ای، لحظه تخم گذاری یک رتیل ماده تارانتولا و ترشح کیسه حاوی بیش از ۱۷۰۰، ثبت شده است.
کارگران در اتفاقی عجیب از بیل مکانیکی به عنوان گاز سرخ کردنی استفاده کردند و با آن غذا طبخ کردند.
چینی‌ها که همیشه با خوردن غذا‌های عجیب معروفند اینبار با سرو ماهی زنده در رستوران سوژه فضای مجازی شدند.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
این ویدیوی عجیب که در ماسایی مارا ثبت شد، نمایی از ایمپالای شوکه شده با شیری را نشان می دهد که با یک شکارچی راه می رفت و فرار نمی کرد. حاضران معتقدند که شیر احتمالا گرسنه نبود و فقط سعی داشت با ایمپالای بدبخت بازی کند.
حالا با بازنشر دوباره این ویدیوی قدیمی، برخی کاربران به مقایسه الهه منصوریان و سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی پرداخته اند. آن‌ها گفته اند که یک نفر [الهه منصوریان]برای ایران افتخار آفرینی می‌کند و دیگری [سجاد غریبی]آبروی ورزش ایران را زیر سوال می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ