فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص عملکرد این سازمان در پرونده محیطبان برومند نجفی توضیحاتی ارایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
اجساد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که اقتصاددان و فعال در جمعیت‌های انسان‌دوستانه ایران و جهان بود، بعد از شناسایی عاملان جنایت در شهریار کشف شد.
اعتراف به قتل در پرونده ای بدون جسد
اهواز- رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال گذشته ۹۱ پرونده قتل در شورای حل اختلاف خوزستان به صلح و سازش ختم شده است.
متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.
متهم در بازجویی‌های فنی به جرم آغاز نزاع مرگبار به‌همراه با پدر خود در قهوه‌خانه خیابان آذربایجان معترف شد و تحقیقات تکمیلی نشان داد، پدر وی ضربات مرگبار قمه را به مقتول زده است.
محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی که روز ۲۲ مرداد امسال جلوی درِ دادگاه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد، اظهار کرد: علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از قتل این محیط‌بان، هنوز قاتل او دستگیر نشده و این شخص همچنان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمانشاه است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور در نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان درباره ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شده است.
کرمان - رئیس کل دادگستری کرمان از پیگیری و صدور کیفر خواست قتل ۱۰ نفر در رفسنجان خبر داد.
راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت
ناصر؛ متهم دستگیر شده در تحقیقات گفت: من دونده خوبی هستم و همیشه دلم می‌خواست در مسابقات دوومیدانی شرکت کنم، اما شرایط زندگی‌ام اجازه نداد. من از خانواده‌ای بی‌پول و فقیر ساکن جنوب شهر بودم که حتی توان ادامه تحصیل هم نداشتم چه برسد به ورزش و قهرمانی. اما ذوق و استعداد دونده بودن همیشه همراهم بود و مدتی قبل تصمیم گرفتم از آن استعداد استفاده کنم.
۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
معاون قضایی قوه قضائیه با اشاره به پرونده های قتل در سال جاری گفت: در تعداد قابل توجهی از این پرونده ها قاتل و مقتول همدیگر را نمی‌شناختند و اختلافات قبلی در میان آنها وجود نداشت.
کوهپایه گفت: با توجه به شواهد امر و حسب اعلام قبلی مرحوم، عامل اصلی قتل صراحتاً و به کرات از زندان اوین ایشان را تهدید کرده بود؛ لذا به نظر می‌رسد جهت کشف حقیقت، دامنه تحقیقات نباید صرفاً به محل وقوع قتل محدود شود.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک تبعه افغانستانی به نام صمد سلیمانی در ۱۶ مرداد اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خودشان و ۴ تبعه ایرانی کرده است.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت:در پرونده محیطبان نجفی، ما هر دو بعد را دنبال کردیم یعنی هم اقداماتی برای شکستن رأی انجام دادیم و هم تلاش کردیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ