اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت‌به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، واکنش نشان داد.
تمدن، تاریخ و فرهنگ کشور عزیزمان ایران، سرشار از مفاهیم، باور‌ها و نشانه‌های عمیق و ارزشمند باستانی، معنوی و دینی است که به همه ملت ایران تعلق دارد و دیگران با هر باوری نمی‌توانند آن‌ها را به میل و سود خود مصادره کنند.
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به اعلام رسمی سازمان لیگ مبنی بر بازی بدون تماشاگر در هفته نخست بیانیه داد.
پرسپولیس روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت.
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، خبر پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش را تکذیب کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد و این تصمیم را نتیجه «اغوای» باشگاه استقلال دانست؛ اقدامی که پرسپولیس قصد دارد از دروازه‌بان خود شکایت کند.
یک روز بعد از مجمع نافرجام باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره به شایعات جدایی رضا درویش و یحیی گل‌محمدی، واکنشی مهم نشان دادند.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
واکنش پرسپولیس به جدایی گل‌محمدی و رفتن به گل‌گهر
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
یکی از مسوولان پرسپولیس در مورد شائبه اخیر در مورد مسائل مالی این باشگاه پاسخ داد.
بحث‌های شکل گرفته در خصوص حمایت اسپانسر مشترک دو تیم استقلال و پرسپوليس از آبی‌پوشان با واکنش هواداران پرسپوليس همراه شده که اکنون با توضیحات مدیر تیم سرخپوشان همراه شده است.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمربی این تیم و انتخاب جانشینش برای فصل آینده واکنش نشان داد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل غیبتش در دیدار گذشته سرخپوشان واکنش نشان داد.
پرسپولیسی‌ها اعلام کردند تمام برداشت‌های این باشگاه از محل درآمد حاصله از عرضه و فروش سهام باشگاه با مجوز و تصویب کمیته مصارف بوده است.
باشگاه پرسپولیس به اسامی مطرح شده برای خرید زمستانی این تیم واکنش نشان داد.
پرویز برومند سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ