رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: علاقه‌مند هستیم با تیم ملی ایران در کشور خودمان بازی کنیم و به همین جهت تقویم را بررسی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع پرسپولیس می‌گوید به جای میزبانی بدون تماشاگر بهتر است به شهرستانی بروند که بتوانند از هواداران‌شان بهره ببرند.
با تست شخصیت شناسی زیر، اعتماد به نفس خود را در قضاوت کشف کنید. در تصاویر زیر چه می بینید؟
مهدی تاج ضمن اشاره به بدهی برخی باشگاه های لیگ برتری گفت: راغب هستیم استقلال هم مراحل خود را طی کرده و مجوز حرفه ای بگیرد.
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در مورد احتمال انتقال راسموس هویلند به منچستریونایتد اظهار نظر کرد.
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در مورد احتمال انتقال راسموس هویلند به منچستریونایتد اظهار نظر کرد.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
شهاب زاهدی هم عقیده دارد تیم ملی به بازی با رقبای قدرتر احتیاج دارد.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
هرتزوگ پیش از سفر به باکو و در فرودگاه بن گوریون به خبرنگاران گفت: اکنون برای یک سفر رسمی مهم به آذربایجان می‌روم که میزبان آن رئیس جمهور آذربایجان خواهد بود. آذربایجان کشوری دوست، نزدیک، مهم و کلیدی است و ما مسائل زیادی در چارچوب همکاری میان دو طرف داریم.
طاهری گفت: دوست داریم در حذفی از پرسپولیس انتقام بگیریم.
بازیکن ذوب می گوید سه دیدار فرصت دارند و جایگاه خود را در جدول بهبود می بخشند.
طارمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان کنیا در این رقابت گفت: همانطور که دیدید کنیا وقت کشی زیادی انجام داد و خیلی‌ وقت‌ها بی‌دلیل بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و متمرکز روی کار خودمان بودیم.
وزیرجهاد کشاورزی با اشاره به نیاز کشور بر ایجاد ۱۲۵ هزار گلخانه، گفت: برای ایجاد این میزان سطح گلخانه نیاز به همراهی سرمایه‌گذاران و مردم داریم و دولت نیز در حوزه تسهیلات به آنها کمک می کند.
می‌دانیم که مریخ‌نورد‌ها ربات هستند، اما آن‌ها را مانند دوست یا حیوان خانگی در نظر می‌گیریم. چه چیزی باعث می‌شود که ما تا این اندازه به آن‌ها احساس وابستگی داشته باشیم؟
نماینده خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
پابلو زابالتا، مدافع سابق آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی عصبانی شباهت بسیاری به دیه‌گو مارادونا دارد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.
«موسسه زیتون» و داوطلبین آن دغدغه بزرگ و ارزشمندی دارند؛ اینکه هیچ کودکی در دنیا طعم فقر و جنگ و عدم دسترسی به آموزش و تحصیل را نچشد. با الهام علی‌اکبری درباره فعالیت‌هایشان صحبت کردیم.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال می گوید فدراسیون فوتبال دوست دارد به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ادامه دهد.
پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی مسابقات لیگ برتر است.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به یاد دارم بحث گندم در دومین جلسه دولت مطرح شد و خرید تضمینی بالاتر از قیمت سبب شد کشاورزان به کشت بیشتر ترغیب شوند.
دستیار رئیس جمهور روسیه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: دوست داریم روسیه با تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.
کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های پیش فصل هم در این زمینه خط و نشان کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ