ساپینتو آرام آرام جایش را در دل استقلالی‌ها پیدا کرده و حالا در روزهای سخت این باشگاه به تنها دل‌خوشی آنها تبدیل شده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
این عکس‌ها حضور ناصرالدین شاه در دربار بریتانیا در زمان حکومت ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده‌اند. دو تن از شاهزادگان دربار بریتانیا مسئولیت استقبال از شاه را در سفر‌هایی که به این کشور داشت به عهده داشتند.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید می‌گوید: به فکر لژیونر شدن هستم و قصد بازی در باشگاههای ایران را ندارم.
با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
جذب سینا شاه عباسی بازیکن تیم فولاد، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال برای تقویت خط دفاعی است.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال، دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
استقلال و سپاهان در تلاش برای خریدن شاه ماهی لیگ برتر هستند.
علیرضا بیرانوند یک استوری کنایه آمیز در فضای مجازی منتشر کرد
خرازی گفت: یکی از منابع عظیم قدرت، نظامی و دفاعی است تا امنیت و استقلالشان حفظ شود و با استفاده از قدرت رشد و توسعه پیدا کنند. جمهوری اسلامی ایران در احراز چنین قدرتی خون‌های بسیار داده است. بعد از آن هم با توسعه صنایع دفاعی خودکفا شده و تجهیزاتی ساخته که هم از جهت قدرت و هم سرعت اعجاب‌آور است.
درخشش بی‌نظیر در دربی‌های پایتخت فرهاد مجیدی را به محبوب‌ترین استقلالی در قید حیات تبدیل کرد.
«بحران» و «نوستالژی» دو محوری هستند که ماجرای سریالی تاج‌وسلطنت‌خواهان از درون آن متولد شده است. بحران به وجود آمده از درون ناآرامی‌ها، موجب شده که گفتمان «سلطنت‌خواهی» بستر را برای عرض‌اندام مناسب ببینید. ذهنیت توهم‌گونه درباره دلتنگی جامعه ایرانی برای نظام پادشاهی نیز سبب شده که تصور کنند، از سوی جامعه مورد استقبال قرار می‌گیرند.
نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود امروز به امان رفت و با شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
شاه چارلز سوم پادشاه انگلیس امروز در شهر «یورک» با پرتاب چند تخم‌ مرغ از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
ملکه الیزابت دوم پیش از انقلاب سال ۱۳۵۷ بارها با اعضای خانواده پهلوی دیدار کرده بود. او در بهار سال ۱۹۵۹ (۱۳۳۸ شمسی) از محمدرضا پهلوی، شاه ایران در لندن استقبال کرد. ملکه بریتانیا نزدیک به دو سال بعد در ماه مارس سال ۱۹۶۱ (اسفند ۱۳۳۹) به دعوت پادشاه ایران به تهران سفر کرد. / یورونیوز
یکی از کارشناسان کنترل کیفی ترمز و چرخ، ترکیدن لاستیک هواپیما را به عوامل مختلفی نسبت می‌دهد. او که نخواست نامش برده شود، گفت: «عامل اول به سلامت تایر برمی‌گردد. نحوه نگهداری، و تولید، تاریخ و… تاثیرگذارند. تایر‌ها طبق استاندارد‌های خاصی تولید می‌شوند. حتی در نصب این تایر‌ها روی چرخ و هواپیما افراد متخصص حضور دارند. همه نکات ایمنی چه قبل و چه زمان نصب روی چرخ و حتی هواپیما کنترل می‌شوند.»
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ