کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تک گل پالما مقابل بارسلونا را در روز شکست تیمش به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
در تور امریکای بارسلونا درخشش فرمین لوپز در تمرینات همه به خصوص ژاوی را شگفت زده کرده است.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، با وجود ارائه عملکرد قابل توجه برابر اینتر نتوانست مانع از حذف تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
میرمصطفی جوادی در روز درخشش چینی ها، موفق به کسب مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع دسته 89 کیلوگرم وزنه برداری آسیا شد.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
درخشش آلوارو رودریگز، ستاره جوان رئال مادرید، در بازی برابر اوساسونا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
کاسمیرو در ایام بعد از جام جهانی با درخشش در ترکیب یونایتد، به همه کاره تیمش تبدیل شده است.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در شهر زادگاهش با استقبال فوق‌العاده مردمی مواجه شد و 140 هزار نفر برای تبریک درخشش او در جام جهانی قطر در شهر مار دل پلاتا حضور یافتند.
هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، از عزم بازیکنانش برای موفقیت و درخشش در جام جهانی 2022 خبر داد.
تیم ملی انگلیس با درخشش ستاره جوان خود یعنی بوکویاکا ساکا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد. فوق ستاره آرسنال در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.
درخشش داروین نونیز در دیدار مقابل ساوتهمپتون، تعریف و تمجید کاپیتان لیورپول را در پی داشته است.
درخشش داروین نونیز در دیدار مقابل ساوتهمپتون، تعریف و تمجیدِ کاپیتان لیورپول را در پی داشته است.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
استقلال علیرغم فشار زیادی که در نیمه دوم تحمل کرد توانست با درخشش خط دفاعی دروازه اش را بسته نگه دارد.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
نیمار بدون شک بهترین بازیکن پی اس جی در شروع فصل بوده ولی ژروم روتن، کارشناس فرانسوی، امیدی به ادامه این درخشش ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ