محمدرضا حسینی و محمد خدابنده‌لو دو بازیکن گل‌گهر که از دو نسل متفاوت هستند، اولین بازی دوران پسا قلعه‌نویی را شیرین رقم زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرستان تیران و کرون از تجهیز ۱۲۰ حلقه از چاه‌های این شهرستان به کنتور هوشمند الکترومغناطیس خبرداد.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از ۱۱ حلقه چاه تأمین کننده آب آشامیدنی در دشت آبرود این شهرستان ۹ حلقه خشک شد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۵۱ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی بسته شده است.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در اصفهان مسدود شد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از زنده‌گیری یک حلقه مار در یک مجتمع اداری شهر سمنان خبر داد و گفت: این حیوان در بیابان‌های اطراف شهر سمنان رها سازی شد.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان سمیرم از مسدود کردن ۱۱۹ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان از پُر و مسدود شدن ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
به تازگی یک حلقه به قیمت ۴۰۰ پوند ابداع شده که به فرد اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی آن صدای قلب همسرش را بشنود!
خانواده آقامیری‌ها، که یکی از آن‌ها اخیراً توسط سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده و احتمالاً وزیر آینده خواهد شد، بسیار پرنفوذتر از آن هستند که بدانید. حسن آقامیری تنها آقامیری است که شباهتی با بقیه ندارد. او نیز روحانی است، اما به علت محکومیت خلع لباس شده و مواضع تند سیاسی نسبت به سیاسیون و اصولگرایان دارد.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر ۸۷۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این چرخ‌وفلک پس از ساخته شدن، ۵۹۱ فوت ارتفاع خواهد داشت. برای مقایسه می‌توان گفت که این چرخ‌وفلک، ۱۴۹ فوت بلندتر از چرخ‌وفلک موسوم به «چشم لندن» خواهد بود که ارتفاع آن ۴۴۲ فوت است. همچنین، حلقه سئول قرار است بزرگترین چرخ‌وفلک جهان را در شاندونگ چین شکست دهد که ۴۷۵ فوت ارتفاع دارد.
رییس کمیته داوران در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تا اواخر فصل آینده منتظر وی ای آر نباشیم!
سیاوش یزدانی بازیکن خبرساز فوتبال ایران روزهای سختی را در اردوی طلایی‌پوشان پشت سر می‌گذارد.
بازیکنان فولاد ایران در آخرین تمرین قبل از دیدار با الهلال روحیه بالایی داشتند.
روز گذشته در آخرین تمرین استقلال پیش ازدربی ریکاردو ساپینتو از شاگردانش خواست دور هم جمع شوند و حلقه اتحاد تشکیل دهند.
سرمربی تیم ملی دانمارک در سخت‌ترین حالت ممکن از کنار حلقه شادی و اتحاد استرالیایی‌ها گذشت.
بازیکنان ایران بلافاصله پس از باخت در یک جلسه سرپایی کوتاه با سرمربی تیم شرکت کردند.
لحظه حلقه اتحاد تیم ملی ایران پس از بازی مقابل انگلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید که مهدی طارمی پس از کارلوس کی روش برای بازیکنان صحبت کرد.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
خبری از گیتار زدن هایش نبود و او ترجیح داد به سمت پرچم کرنر رفته تا در سکوت محض و در حلقه ای از شادی آرام هم تیمی هایش قرار بگیرد و در آنجا بود که مهاجم آبی ها، کنترل اشک هایش را از دست داد.
استقلال بعد از دیدار با نساجی حالا باید در یک مسابقه مهم به مصاف گل گهر در سیرجان برود. تیمی که با حضور در رده دوم جدول نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از بازی ها است.
گل تساوی‌بخش گل‌گهر در شرایطی به ثمر رسید که حضور بهنام برزای به عنوان جانشین جان تازه‌ای به حملات سیرجانی‌ها داد.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ