سرمربی پرسپولیس با ناراحتی جلسه هیئت رئیسه باشگاه را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آن‌ها شده‌اند.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
میثاقی می‌گوید با تمام داوران دربی صحبت کردم، ولی هنوز دلیل اخراج ساپینتو مشخص نیست
علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق در پاسخ به گزاره‌ای با مضمون «دین و حجاب باعث شده کشور‌ها عقب‌مانده بشوند؟»، اظهارات جالبی را به زبان آورد که مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
سرمربی صنعت‌نفت آبادان بعد از تساوی مقابل استقلال اظهارات جنجالی را درباره «ریکاردو سا پینتو» به زبان آورد.
صحبت‌های گزارشگر بازی سپاهان - ملوان در قبال نحوه بازی تیم میهمان در نوع خود عجیب بود.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
رئیس جمهور گفت: رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما شما میانگین را ۴ در نظر بگیرید.
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
هدی چوپان می‌گوید هر کسی می‌تواند رئیس جمهور شود.
رحیم‌پور ازغدی در واکنش به تمسخر پرتاب میمون به فضا از طرف غربی‌ها گفت: شما نبودید، اگر بودید شما را به جای میمون به فضا میفرستادیم! منبع: دانشجو
قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: همانطور که قبلا در نامه‌ای تصریح کرده بودم، مجددا از کمیسیون‌های امنیت ملی؛ آموزش؛ امور داخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می‌خواهم هرچه زودتر گزارش اقدامات و نتایج بدست آمده خود درباره ماجرای دختران دانش آموز را به نمایندگان و مردم عزیز ایران، ارائه کنند.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟
جواد خیابانی در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقات جام جهانی این بار به نیمار پرداخته است.
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ