دیدار رفت میلان و ناپولی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، تقابلی پرتنش و خشن از آب درآمد که 9 اخطاری و یک اخراجی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امشب رئال مادرید کار خود در لالیگا 24-2023 را از سن مامس و بازی برابر اتلتیک بیلبائو بدون حضور شماره 9 خود شروع خواهد کرد.
تعداد مدال‌های کاروان ایران در بازی‌های تابستانی ناشنوایان روسیه به 9 رسید.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
از بین بازیکنان پرسپولیس کاپیتان دوم این تیم می‌تواند با قهرمانی در لیگ بیست و دوم به یک رکورد فوق‌العاده دست یابد.
قهرمان سال گذشته آسیا، با وجود ثبت رکورد مجموع 10 کیلوگرم بیش از سال قبل به مقام پنجمی قاره کهن رضایت داد.
علیرضا منصوریان می‌‌گوید در لحظات پایانی باخت 1-0 با دو هیچ برای او تفاوتی نداشت.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
باشگاه بارسلونا برای دفاع از حیثیت و اعتبار خود رسما از پنج خبرنگار و روزنامه‌نگار اسپانیایی شکایت کرده است. بارسا معتقد است آن‌ها بدون مدرک، اتهاماتی سنگین و بی‌اساس را به باشگاه نسبت داده‌اند.
نفت مسجدسلیمان در دو سال گذشته 9 سرمربی به خود دیده که آمار عجیبی است.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: 9 باشگاه موافق برگزاری دور برگشت لیگ برتر ولیبال مردان به صورت غیر متمرکز بودند.
نشریه بیلد با انتشار مطلبی فاش کرد 9 بازیکن تیم ملی آلمان حرکت جنجالی در عکس تیمی را دوست نداشتند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
مدیران بایرن مونیخ در تلاش هستند تا مشکل اصلی این تیم در رقابت‌های بوندسلیگا را پیدا کنند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند.
ژاد کلر تودیبو، مدافع نیس، در دیدار امروز تیمش مقابل آنژه در ثانیه 9 از بازی اخراج شد.
تیم ملی کشتی آزاد با امید کسب عنوان قهرمانی در جهان و ثبت نتیجه ای بهتر از سال گذشته از فردا کار خود را در بلگراد آغاز می کند.
رقابت های لیگ برتر کاراته وان باکو، از فردا و با حضور 9 ورزشکار ایرانی آغاز به کار خواهد کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از باشگاه بورنموث که بعد از شکست 9-0 مقابل شاگردان کلوپ سرمربی‌اش اسکات پارکر را اخراج کرده بود انتقاد کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.
دادگاهی در روسیه اعلام کرد که بریتنی گراینر، ستاره بسکتبال زنان آمریکا، به دلیل حمل و قاچاق مواد مخدر به 9 سال زندان محکوم شده است.
در بند 9 ماده 24 آمده است که رئیس هیئت «می‌تواند» تا برگزاری انتخابات به کار خود ادامه دهد، اما رئیس سابق هیئت فوتبال استان خوزستان با تغییر این واژه گفته است «به هر نحوی» وی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
در نخستین برنامه‌های آیینی‌عاشورایی کاخ گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر از قدیمی‌ترین پرده درویشی عاشورا مربوط به دوره قاجار در کاخ گلستان رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ