تیم‌های ملی ایران و کنیا در دیداری دوستانه از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام سازمان لیگ، ساعت برگزاری دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس تغییر کرد.
با اعلام رسمی سازمان لیگ، ساعت برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت تغییر کرد.
رهبر حزب ظفر و حامی سینان اوغان اعلام کرد که پس از دیدار نهایی با قلیچدار اوغلو تصمیم خود برای حمایت یا عدم حمایت از او را اعلام خواهد کرد. این نشست امروز ساعت ۱۱ به وقت محلی برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است سه شنبه هفته جاری برگزار شود که تاکنون نامزدهای نهایی حاضر در این انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن‌ماه اعلام کرد.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
نشست خبری کارلوس کی‌روش پیش از دیدار ایران و آمریکا ساعت ١۵ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران و تونس فردا (چهارشنبه) دیدار دوستانه‌ای را پشت در‌های بسته در دوحه، پایتخت قطر برگزار خواهند کرد
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ساعت مسابقه معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان اعلام شد.
با اعلام رسمی سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ، لیگ برتر ایران در فصل جاری در خردادماه به پایان خواهد رسید.
بازی امروز تیم های نساجی و فولاد، 2 ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز می شود.
با اعلام ناظر دیدار استقلال و ذوب‌آهن، این مسابقه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
با اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مسابقات از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
سازمان لیگ ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال را اعلام کرد.
ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ