نیوزویک در ارتباط با قدرت جنگنده‌های سو ۳۵ روسی، عنوان کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که این جنگنده از آن برخوردار است، آن در خاورمیانه بی رقیب ساخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز اعلام کرد که هلند ۴۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ را پس از آموزش خلبانان و مهندسان به کی‌یف تحویل خواهد داد!
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه صنایع برای دریافت برق به ۳ گروه تقسیم شدند، گفت: رشد مصرف انرژی کلیه صنایع کشور از ابتدای خرداد تاکنون ۱۱.۵ درصد بوده است.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به هزینه‌ میلیارد دلاری تحویل جنگنده اف-۱۶ به اوکراین، هشدار داد که این جنگ‌افزار «معجزه» نمی‌کند.
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به غرب، گفت که تامین جنگنده اف-۱۶ برای اوکراین، «مخاطرات بزرگی» برای آنها به همراه دارد.
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
وزیر دفاع اسلواکی از تحویل کامل ۱۳ فروند جنگنده «میگ ۲۹» به اوکراین خبر داد.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
رسانه‌های چک اسلواکی اعلام کردند این کشور قرار است ۱۳ جنگنده میگ-۲۹ را به ارتش اوکراین تحویل دهد.
حمد بن عبدالله آل خلیفه، فرمانده نیروی هوایی بحرین در مراسم تحویل این جنگنده گفت: نیروی هوایی بحرین در حال حاضر مجهز به ۲۲ فروند جنگنده «F-۱۶ Block ۴۰» است و امروز به اولین نیروی هوایی در سراسر جهان تبدیل شد که جنگنده F-۱۶ Block ۷۰ را تحویل گرفته است.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
مقامات نظامی آمریکا «چراغ‌خاموش» به وزارت دفاع این کشور فشار می‌آورند تا «چراغ سبز» تحویل جنگنده اف ۱۶ به اوکراین را از پنتاگون بگیرند!
همزمان با جنگ اوکراین، شماری دیگر از جنگنده‌های نسل پنجم سوخو-۵۷ به نیروی هوایی روسیه تحویل داده شد.
«همزمان با موضع گیری اخیر "سردار حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با دستیابی ایران به موشک‌های پیشرفته هایپرسونیک و در عین حال انتشار اخباری دال بر تحویل گرفتنِ ۶۰ فروند جنگنده نسل جدید سوخو روسی توسط ایران، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد پیام‌های طرح این قبیل اخبار در شرایط کنونی و تبعات آن‌ها برای کشورمان مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
منابع عبری از تجهیز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به سه فروند جنگنده اف ۳۵ جدید آمریکایی خبر دادند.
وزارت دفاع آمریکا از توقف تحویل جنگنده های اف-۳۵ به دلیل وجود یک قطعه چینی در قسمت موتور آن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ارتش اوکراین به دستور رئیس‌جمهور این کشور حملاتی را در مناطق جنوبی انجام داده که با «اقدامات موثر» ارتش روسیه دفع و خسارات و تلفات زیادی بر ارتش اوکراین تحمیل شد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر اعلام کرد که این کشور نخستین محموله از جنگنده های یوروفایتر تایفون را تحویل گرفته است.
یک مقام بلندپایه مصری که خواست نامش فاش نشود، گفت که قاهره ۴ فروند جنگنده سوخو از روسیه تحویل گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ