اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز و در حال پیگیری است.
مرتضی قربانی و مهدی تاج شب گذشته مهمان علیرضا دبیر بودند.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تبریک برد برابر میانمار، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در مرکز ملی فوتبال با اعضای تیم ملی بانوان دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال پیروزی تیم ملی جوانان کشورمان را تبریک گفت.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
درحالی‌که گزینه‌های مختلفی از جمله هکتور کوپر و پاکو خمس برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند اما برنامه رئیس فدراسیون نسبت به شایعات متفاوت است.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین در حال برگزاری است و مهدی تاج در ابتدای مجمع برای اعضا صحبت کرد.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
تاج: برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز وقت هست!
رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تاکنون سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ایران تا آخرین دقایق شانس صعود به دور بعدی را داشت و مجموعه فدراسیون از اینکه نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم، خرسند نیست.
مهدی تاج روز پنجشنبه برای بازدید از کمپ و محل اقامت ایران به قطر خواهد رفت.
رییس فدراسیون فوتبال در فاصله کوتاه تا اعزام تیم ملی به جام جهانی قطر، در محل تمرینات این تیم حضور یافت و با اعضای تیم ملی به صحبت پرداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
ریاست فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص روند برکناری اسکوچیچ و انتخاب کی‌روش ارائه کرد.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در کشور کویت، دیدار تیم های فوتسال ایران و ویتنام را تماشا کرد.
صعود از این گروه شدنی است. این کار برای جوانان و کشور ما عملی است.
رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی مربوط به مسابقات ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: امیدوارم عملکردمان در قطر به مراتب بهتر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ