مدافع چپ استقلال پس از مدت ها دوری از ترکیب آبی پوشان،‌ مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
با اتفاقات پیش آمده برای جناح چپ استقلال حضور محمد نادری در جمع شاگردان جواد نکونام منتفی شد.
مربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: شرایط جسمانی ملی‌پوشان عالی و مطلوب است، اما به دلیل لغو پیاپی اعزام‌ها، به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.
فردای از دست دادن جام قهرمانی حذفی ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای استقلال قرارداد خود را بر اساس بندهای موجود در آن یکطرفه فسخ کرد.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
ابوالفضل جلالی پس از پیروزی استقلال برابر هوادار، به شادی ویژه با پسر کوچک رافائل سیلوا پرداخت.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سفیر ایران در روسیه، مشارکت ایران در نشست چهارجانبه مسکو در هفته آینده را تایید کرد.
مهدی مهدی پور و ابوالفضل جلالی دو مهره کارآمد و تاثیر گذار تیم استقلال هستند که البته اینروزها کمتر در ترکیب اصلی تیم به بازی گرفته می شوند.
مدافع استقلال باید با تیم استانش دیدار کند.
انتظار می‌رود که برای بازی با ملوان، چندین تغییر در ترکیب استقلال بخصوص در خط دفاعی صورت گیرد.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
ابوالفضل جلالی با روحیه بالا تمرینات خود را جلو می برد و امیدوار است سورپرایز کارلوس کی روش در ترکیب ایران باشد.
هر چقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.
محمد محبی و ابوالفضل جلالی می توانند تیمشان را در بازی فردا برابر هوادار همراهی کنند.
سردار جلالی درباره فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ گفت: این دوپلتفرم در حوادث اخیر، نوعی هماهنگی با دشمن در خارج از کشور و با منافقین و رژیم صهیونیستی داشتند و این اثبات شده است؛ بنابراین شورای امنیت کشور تصمیم گرفت که تا زمانی که امنیت کشور احساس کند که تضمینی ندارد این پلتفرم‌ها را متوقف کند.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
استقلال برای دیدار با ذوب آهن چند تغییر مهم را در ترکیبش ایجاد کرد که قایدی، مرادمند و سلمانی از جمع نفرات اصلی خارج شدند.
ابوالفضل جلالی همانند دیدار قبلی با گل گهر از نیمه دوم به زمین آمد.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»
مجید جلالی نقل قول هایی را که از او در خصوص سرمربی های خارجی لیگ منتشر شده بود، تکذیب کرد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار برای فردا، اولین بانک فراساحل در راه است، طلا با کاهش دلار آماده جهش شد، کاهش قیمت نفت از سرگرفته شد، کاهش ۵ درصدی حاشیه سود خالص این نماد، چین دو میلیون بشکه نفت از ایران خرید، یک اقدام جدید برای بورسی شدن سایپا، قیمت وام ۷۰۰ میلیونی مسکن چند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سفیر ایران در روسیه درباره روابط دو کشور توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ