سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح‌های پاکسازی و جمع آوری ۸۰ نفر معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در تهران خبر داد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از جمع آوری بیش از ۲۰ واحد تفکیک و بازیافت پسماند در شهر ری خبر داد.
حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
جمع آوری معتادان سطح شهر تهران از جمله مهمترین معضلات فرهنگی است که پایتخت را درگیر خود کرده است و جز عزم همگانی و همکاری تمامی نهادهای متولی با یکدیگر محقق نخواهد شد.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از جمع آوری ۳۰۰ رشته دام غیرمجاز از رودخانه سفیدرود خبر داد و اضافه کرد: این دام ها در عملیات مشترک یگان حفاظت آبزیان و شیلات، از بستر رودخانه جمع آوری شد.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
رئیس سازمان داوطلبان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه را اعلام کرد.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
مدیر ‌کل اجرایی زکات کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) از جمع آوری ۲ هزار میلیارد تومان زکات تا پایان بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمع آوری ۱۱۷ میلیارد تومان کمک مردمی‌برای زلزله زدگان خوی خبر داد.
شیراز- رئیس کمیته امداد کشور گفت: طی ٩ ماه اول امسال یک هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم، گفت: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر در استان سمنان برای جمع‌آوری کامل این مدارس، اختصاص می‌یابد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.
رشت- حدود یک تُن سنبل آبی از قسمت غرب تالاب منطقه چراغ پشتان و خزر ویلا در تالاب انزلی جمع آوری شد.
مدیر اداره آثار باستانی و میراث فرهنگی استان دهوک گفت که براساس آخرین داده های جمع آوری شده، ۸۰ محوطه باستانی در معرض نابودی قرار دارند.
رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ