کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال در آستانه شکستن یک رکورد دیگر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی آخرین آثار برانکو در تیم پرسپولیس را هم پاک می‌کند - خداحافظی تمام عیار با پروفسور ایوانکوویچ.
پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.
در آخرین مورد، شرکت "آذین.خ.آ" دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه‌ برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع‌الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.
بر اساس آخرین گزارش ارسالی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصرف برق کشور در روز گذشته به ۷۱ هزار و ۹۸۷ مگاوات رسید.
آخرین باری که یک زوج خط حمله موفق شد بیشتر از 20 گل در لیگ برتر بزند، به لیگ نوزدهم برمی‌گردد.
لیونل مسی با 16 بار حضور در تیم منتخب مردان فیفا، با عبور از رونالدو در این زمینه رکورددار شد.
موزس ایتوما، نابغه جدید بوکس سنگین‌وزن می‌گوید برای شکستن رکورد تایسون آمادگی دارد.
34 شمع برای بازیکنی که آرام آرام پیش رفت و تبدیل به یکی از بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد...
از آخرین باری که یوونتوس در یک مسابقه پنج گل خورد، بیش از ۶۱ سال می‌گذرد! (باخت ۵-۱ به میلان، نوامبر ۱۹۶۱)
از آخرین باری که یوونتوس در یک مسابقه پنج گل خورد، بیش از ۶۱ سال می‌گذرد! (باخت ۵-۱ به میلان، نوامبر ۱۹۶۱)
بانک جهانی در آخرین گزارش خود پیش بینی اش را نسبت به رشد اقتصاد جهانی کاهش داد و اعلام کرد که بسیاری از کشورها در یک قدمی رکود اقتصادی قرار دارند.
در ایران بر اساس آخرین شیوع‌شناسی در دسترس، تریاک رایج‌ترین ماده مصرفی است و بیش از ۵۰ درصد مصرف مواد در کشور را شامل می‌شود.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
آرژانتین به فینال جام جهانی رسیده و مسی با حضور در آن رکورد ۲۶ بازی در جام جهانی مردان را به نام خود ثبت خواهد کرد و از رکورد قدیمی لوتار ماتئوس، کاپیتان آلمان غربی در جام جهانی ۱۹۹۰ می‌گذرد.
آخرین آمار حاکی از آن است که میزان مالیاتی که دولت از مسافران برای خروج از کشور اخذ کرده، در هشت ماه سال جاری از کل سال ۱۴۰۰ بیشتر است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون تومان رسید.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
از آخرین باخت استقلال در دیدار خارج از خانه بیش از ۵۰۰ روز می‌گذرد.
آخرین باری که کمیته انضباطی یک جریمه نقدی سنگین را برای فردی در نظر گرفت، ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به دلیل اظهارات تندی که بعد از دیدار با استقلال داشت، محکوم شد.
هودل بیت‌کوین به بالاترین حد در پنج سال گذشته رسید زیرا سرمایه‌گذاران تحت تأثیر نوسانات بازار قرار نگرفتند.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ