با پیروزی اسرای فلسطینی بر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی، عتصاب غذای اسرای فلسطینی تعلیق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
ملی پوشان هاکی چمنی بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را برابر عمان با پیروزی پشت سر گذاشتند.
تیم هاکی 5 چمنی بانوان کشورمان عمان را گلباران کرد.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا مقابل تیم تایلند به برتری رسید.
النصر در کسب اولین امتیاز خود در فصل جدید لیگ عربستان ناکام بود و برای دومین هفته متوالی تن به شکست داد.
تیم فوتبال استقلال که با شرایطی متفاوت و البته پرحاشیه گام در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر گذاشته بود، با پیروزی در دومین دیدار خود به جمع تیم های مدعی پرسپولیس و سپاهان پیوست.
حسین وفایی در مسابقات آزاد بریتانیا حریف آسیایی خود را شکست داد و به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کرد.
دومین شکست فولاد خوزستان در لیگ برتر فصل جاری با عصبانیت هواداران این تیم در ورزشگاه اختصاصی آنها همراه بود.
پرسنل کیمپمبه، مدافع مصدوم پاری‌سن‌ژرمن، بعد از پیروزی مهم مقابل لانس یک اجرای زنده جذاب برای هواداران تیمش داشت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اسرای ما با آغاز ماه مبارک رمضان با دستیابی به پیروزی صفحه جدیدی در مسیر ایستادگی و شکست اراده اشغالگران را ایجاد کردند.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
اژه ای با اشاره به اقتدار و قدرت و بازدارندگی و ابهتی که جمهوری اسلامی اسران در دنیا پیدا کرده است، اظهار کرد: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است؛ همان‌ها که به صورت جامع به آموزه‌های قرآنی و دینی عمل کرده و می‌کنند؛ با همین رویکرد و نگرش است که مردم ما از ابتدای انقلاب بدون توجه به عده و عدّه‌ی قدرت‌های شیطانی، در برابر آن‌ها ایستادند و آن‌ها را به عقب راندند.
ممفیس دیپای در جریان پیروزی 3-1 هلند مقابل آمریکا گل اول تیمش را به ثمر رساند و شادی بعد از گل خاصی داشت. اما علت اجرای این شادی بعد از گل توسط ستاره هلندی چیست؟
کوین پرینس بواتنگ معتقد است کلید پیروزی آلمان برابر اسپانیا در بازی امشب، پرس شدید و جلوگیری از اجرای سبک تیکی تاکاست.
گرایی با اینکه با اجرای فن از داور ۵ امتیاز گرفت و حریف را ضربه فنی کرد، اما در ادامه این امتیازات پذیرفته نشد. در ادامه این مبارزه کشتی‌گیر کره‌ای به دلیل آسیب‌دیدگی کنار رفت و این مسابقه برگزار نشد. گرایی ۵ بر یک پیروز شد.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
شی که آشکارا نگران است از چینی‌ها خواسته تا اتکای خود به فناوری شان را افزایش دهند و تنظیم و اجرای "قوانین در زمینه‌های اقتصاد دیجیتال، امور مالی اینترنتی، هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، رایانش ابری را تسریع بخشند".
کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطین با صدور بیانیه ای از عقب نشینی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از اقدامات توهین آمیز اخیر علیه اسرای محکوم به حبس ابد و حبس طولانی مدت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ