سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ظرفیت تولید ٣٠ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲۱ به عنوان غربی‌ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.
تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن، شهرداری تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد محله الگو در اراضی ۵۵ هکتاری تهرانسر با ظرفیت حدود ۱۲ هزار واحد امضا شد.
پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.
اهواز- مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با ساخت و بهره برداری از ترمینال‌های کالای اساسی و غلات در بندر امام، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۲۵ میلیون تن خواهد رسید.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید به طور مستقیم در ساخت مسکن مداخله کند بلکه باید با فراهم کردن بستر مناسب از ظرفیت بخش خصوصی، انبوه سازان و متخصص ها برای ساخت مسکن بهره ببرد.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "۷۰ تا ۱۵۰" نفره خبر داد.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
استادیوم الثمامه با ظرفیت ۴۰۰۰۰ نفر امشب از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان بازی ایران - آمریکا است. طراحی این استادیوم به شکل کلاه قطری است
­عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تامین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
شرکت پترو صنعت تاراز مستقردر شهرک صنعتی نجف آباد 2 با اتکا به الطاف الهی و در پیروی از اندیشه ها و منویات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت بومی سازی تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، با سالها تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی پرسنل این شرکت، موفق به طراحی و ساخت راکتورهای مورد استفاده در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی گردیده است.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه زیبای بین المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه زیبای بین المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در حال ساخت است و امیدواریم با سرعت گرفتن ساخت مسکن، بتوانیم به ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد برسیم.
شهردار تهران گفت :در تمامی مناطق تهران می‌توان شهرک‌های مسکونی را ساخت و ظرفیت هیچکدام از مناطق تهران پر نشده است.
معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات‌ میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر سفارش ساخت به صنایع دریایی داده نشود، رکود جدی در این صنایع ایجاد خواهد شد.
وزیر نفت با تاکید بر سرمایه‌گذاری در ساخت پالایشگاه و پتروپالایشگاه در کشور گفت: ظرفیت پالایشی در کشور باید افزایش یابد.
یک شرکت تجاری از تولید هواپیمای برقی عمود پروازی خبر داده که دو نفر ظرفیت دارد و با هر بار شارژ می‌تواند ۳۲۰ کیلومتر را طی کند.
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
هم اکنون در کشور، ۹۵ پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۶۳۴ هزار مترمکعب در شبانه‌روز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال (به قیمت زمان عقد قرارداد) در حال ساخت و بهره‌برداری است.
محمد اسلامی: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ