اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به شکست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در همراه کردن کشورهای غربی مخصوصاً عربستان در پرونده کودتا علیه رئیس جمهور روسیه اشاره کرد.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به بهبود روابط میان جنبش حماس و عربستان در سایه از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران اشاره کرد.
روزنامه الیوم مدعی شد که الهلال با پائولو فونسکا به تمامی توافقات لازم دست یافته است.
روزنامه الیوم عربستان از تردید بزرگ مدیران الهلال برای مذاکره با طارمی یا لوکاکو خبر داد.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.
روزنامه امارات الیوم نوشته است که لئوناردو ژاردیم قصد دارد تا چند بازیکن مهم شباب الاهلی را به الریان ببرد.
روزنامه امارات الیوم نوشته است که لئوناردو ژاردیم قصد دارد تا چند بازیکن مهم شباب الاهلی را به الریان ببرد.
بن فرحان قرار است در این سفر با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و دیگر مسئولان ایران دیدار و درخصوص آخرین تحولات در روابط دو کشور رایزنی کند.
طبق اطلاعات و گزارش ویژه‌ای که در این باره به دست رأی الیوم رسیده است، میخائیل بوگدانوف گفته است که برنده شدن کمال قلیچداراغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه که از حمایت گسترده کشور‌های غربی برخوردار است، منجر به از دست دادن یک میانجی صادق و قابل اعتماد برای روسیه خواهد شد که قادر به ایجاد شرایط امن برای هرگونه گفتگو و مذاکره درباره بحران اوکراین در آینده است.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی با اشاره به اعتراف اخیر دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر پیروزی بشار اسد در جنگ سوریه و لزوم بازگشت دمشق به اتحادیه عرب نوشت که سناریوی سقوط نظام اسد شکست خورده است.
روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در مقاله‌ای با اشاره به وحشت ارتش رژیم‌صهیونیستی از قدرت نظامی حزب‌الله لبنان به ارزیابی محافل امنیتی صهیونیستی از خسارت‌های نبرد آتی با این حزب پرداخت.
بخش ورزشی روزنامه الیوم به نام المیدان الریاضی مدعی شد که کریم بنزما فصل بعد را در الاتحاد توپ خواهد زد.
روزنامه امارات الیوم نوشت که به پاس نتایج خوب مجیدی، اتحاد کلباء قرارداد وی را تمدید کرده است.
در پی توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور، منابع خبری اعلام کردند که عربستان قصد دارد از ایران دعوت کند تا به عنوان مهمان در نشست آتی سران عرب حضور داشته باشد.
سایت شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که «نسوم عرنوس»، خواهر حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه در پی ریزش خانه‌اش در شهر حماه به دلیل زلزله بامداد امروز جانش را از دست داده است.
روزنامه اسرائیلی «اسرائیل الیوم» امروز و پیش از بازگشت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از فرانسه، به نقل از وی در واکنش به تهدید این خلبان نوشت: "این تهدید پا را از مرز فراتر گذاشت و ما تهدید صریح به ترور نخست وزیر را شنیدیم."
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به تشریح ابعاد تحریم های اروپا علیه ایران پرداخت و آن را به زیان خود اروپایی ها دانست که نمادین است و تاثیرات محدودی به همراه دارد.
وبگاه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است که تاثیرگذارترین رهبر جهان در سال ۲۰۲۲ را انتخاب کنند.
روزنامه امارات الیوم نوشت که الوصل امروز کار سختی برابر شگفتی ساز ادنوک لیگ دارد.
شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منبع خاص خود از آماده باش کامل نیروهای امنیتی عراق به منظور تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد.
وبسایت اخبار الیوم خبر داد که کارلوس کی‌روش پیشنهاد الاهلی را رد کرده است.
روزنامه رای الیوم در گزارشی با اشاره ناکارآمدی و ضعف جنگنده های آمریکایی فروخته شده به کشورهای عربی، به آنها پیشنهاد داد به فکر جایگزین های روسی و چینی برای جنگنده های معیوب آمریکایی باشند.
شبکه روسیا الیوم امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به محله قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به هدف قرار دادن خانه شماری از مبارزان در این منطقه کردند، اما آن‌ها تسلیم نشده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست بازیکنان خارجی شباب الاهلی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ