تمرین امروز تیم‌ملی یک ورودی جدید دیگر هم داشت: احمد نوراللهی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان، از روز گذشته (جمعه – 16 تیرماه) در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز و به مدت 18 روز ادامه خواهد داشت.
خود متوسلیان و چند نیروی دیگر در پادگان «الزبدانی» باقی ماندند و چند روز مانده به بازگشتش به تهران، برای جلوگیری از تصرف سفارت ایران در بیروت توسط فالانژ‌ها و ارتش اسراییل، از پادگان «الزبدانی» به سمت بیروت حرکت کرد؛ از محلی که تا بیروت کمتر از دو ساعت رانندگی راه بود، اما این جاده برای متوسلیان و سه همراهش پایان نداشت.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر سردیس جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با حضور خانواده های شهدا، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و مدیران شهری رونمایی شد.
حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان ۱۹۸۲.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته است.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده است در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: متوسلیان زنده است مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
فرمانده سپاه در دیدارهای نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا گفت: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.
سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد!
در بخشی از یادداشتِ سید احمد خمینی آمده است: کسی که مسئولیت صدا و سیما را دارد باید بداند که بدوش کشنده بار فرهنگی یک ملت است نباید بحرف چند نفر گوش دهد و افراد با فهم مملکت را از حکومت بیزار کند من نمی‌گویم خلاف اسلام قدمی برداریم می‌گویم عوام بازی را بحدی نرسانیم که تحصیل کرده‌ها را از دست بدهیم و حکومتمان حکومت مستضعفین فکری شود.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
مرحله چهارم مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس، با شرکت 20 بوکسور طی روزهای هشتم و نهم اسفندماه در سالن حاج احمد ناطق نوری برگزار و در نهایت 12 ورزشکار در اردوی تیم ملی باقی ماندند.
احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان، فردا (چهارشنبه – پنجم بهمن‌‍ماه) با انجام هفت مبارزه در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری برگزار می‌شود.
همزمان با سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی اکران فرهنگی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
هر چند احمد منتظری و حسن خمینی به صفت شخصی خود مشکلی با هم ندارند ولی نام این دو یادآور پدران‌شان است: آیت‌الله حسینعلی منتظری و حاج سید احمد خمینی و بی شک اگر روابط آن دو تیره نشده بود داستان قائم مقام رهبری هم شاید به شکل دیگری رقم می‌خورد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان از روز یکشنبه – ششم شهریورماه با حضور بوکسورهای هندوستانی در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ