مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو فردا در تهران حاضر خواهد شد تا به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.
مراسم افتتاحیه «روز‌های فرهنگی ویتنام در ایران» عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «وونگ دین هوئه» رئیس مجلس ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام در موزه سینما برگزار شد.
مهدی تاج روز چهارشنبه برای تماشای مسابقه گل‌گهر و فولاد به سیرجان سفر می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
دیدار تیم های گل گهر و فولاد از هفته نخست رقابت های لیگ برتر به احتمال قوی چهارشنبه هفته آینده با حضور مهدی تاج در سیرجان برگزار می شود.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی‌گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی‌تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره‌‌مند شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
مهدی ترابی روز گذشته با وجود سرماخوردگی ۶۴ دقیقه در زمین حضور داشت.
پورتو در شبی که مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند، با نتیجه ۲-۰ مقابل ویزلا به برتری رسید. طارمی پایه‌گذار این گل از نیمه زمین بود و بعداز دادن پس اول، به محوطه جریمه اضافه شد و خودش گل را به ثمر رساند
سردار تقی مهری اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه‌های جنگ بهره‌مند شوند.
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
در بازی دیشب تیم‌های پورتو و لورکوزن، مهدی طارمی هر دو پاس گل تیمش را به ثبت رساند و سردار آزمون موفق به حضور در زمین نشد.
مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از لیست آبی‌ها خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ