مهدی طارمی از نظر بدنی مشکلی برای بازی فردا شب مقابل تیم سابقش ندارد، اما بازی کردن او در این مسابقه به اجماع نظر کادر فنی تیم بستگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی لژیونرهاى ایرانى تیم بلدیه اسپور مالاتیا هستند که از زمان زلزله خبری دقیقی از آنان در دست نیست و زیر آوار هتل کرچوال ماندند.
سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های رئیس فدراسیون فوتبال در محاکم قضائی ارائه کرد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده مهدی تاج با اتهام «تضییع وجوه بیت‌المال» به دادگاه ارجاع شده؛ پس از قطعیت رای دادگاه اعلام می‌شود.
باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پرداخت و اعلام کرد، مهدی قایدی مشکلی برای همراهی شاگردان ساپینتو ندارد.
کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت چند بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
سران پورتو تلاش زیادی می‌کنند تا مهدی طارمی به دیدار این هفته با ریوآوه برسد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت این مجموعه ارائه کرد.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ