باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مردد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
ایران با همگروهی با تیم های بحرین، کویت، ژاپن، ازبکستان و قزاقستان در گروه مرگ مسابقات انتخابی هندبال المپیک پاریس قرار گرفت.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
شکست شب گذشته پاری سن ژرمن باعث شد که فاصله مارسی با این تیم در صدر جدول به پنج امتیاز برسد.
پاری سن ژرمن بعد از دو شکست پیاپی توانست در لیگ فرانسه با درخشش لیونل مسی به ‌پیروزی دست پیدا کند تا موقتا از بحران خارج شود.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم.
کریستوف گالتیه برای پایان دادن به بحران پاریس ام‌باپه را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد تا بار دیگر مثلث مسی-نیمار-ام‌باپه شکل بگیرد.
کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در صورتی که زمان برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین فرا برسد، پاریس اقدام خواهد کرد.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که شرایط پاری سن ژرمن کاملا بحرانی شود.
نزدیک به یک دهه است که کارشناسان نسبت به افت فشار گاز در پارس جنوبی هشدار داده اند در صورتیکه این اتفاق بیفتد با یکی از جدی ترین بحران های کشور مواجه خواهیم شد.
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه انرژی پارس تصریح کرد: تمام خدمه کشتی تانزانیایی در سلامت کامل هستند و زمینه اسکان آن‌ها فراهم شد.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق تیم ملی مراکش، عصبانیت خود را از عدم حضور روی نیمکت این تیم در جام جهانی 2022 قطر ابراز کرد.
وزیر دفاع فرانسه گفت که این کشور و متحدانش به دنبال راهکار سیاسی و مسالمت آمیز برای پایان دادن به نزاع در اوکراین هستند.
پارس جنوبی جم در ادامه ناکامی های خود اینبار مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.
وزیر انرژی فرانسه می‌گوید اگرچه شرایط توزیع سوخت پس از چند هفته اعتصاب و بحران در این کشور رو به بهبود است اما همچنان اوضاع در پایتخت و شمال فرانسه خوب نیست.
شاگردان محمود فکری با درخشش حسن نجفی ستاره فصل سایپا مقابل تیم بحران زده ون پارس به برتری یک بر صفر دست یافتند.
پاری سن ژرمن فصل را با نتایج درخشانی شروع کرده، اما هنوز رابطه کیلیان امباپه و نیمار ترمیم نشده است.
«گور میناسیان» مدال آور المپیکی ارمنستان و «لسمن پاردس» وزنه‌بردار کلمبیایی صاحب رکورد جهانی با ملیت بحرینی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، قرار نیست به این زودی به حالت عادی برگردد.
«ماشین من را بران»، «کوپه شماره ۶»، «دست خدا»، «من مرد تو هستم»، «گوساله»،«زیباترین پسر دنیا»، «مادران موازی»، «پاریس، منطقه ۱۳»، «مامان کوچک»، «بدترین آدم دنیا»، «تیتان»، «سواران عدالت» و «فرار» دیگر نامزدهای اولیه این شاخه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ