تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از جریمه عارف غلامی از سوی باشگاه، از هم تیمی خود دفاع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن استقلال گفت که نکونام تمام توانش را در بازی ها می گذارد و انتظار همین کار را از بازیکنان دارد.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
باشگاه سپاهان می‌گوید منشور جدیدی را برای رعایت رفتار حرفه‌ای بازیکنان و سایر اعضای تیم‌های ورزشی به تصویب رسانده است.
باشگاه استقلال از رضا میرزایی که در هفته آخر لیگ برتر مصدوم شد، حمایت کرد.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.
بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند.
بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند.
کاپیتان استقلال به حمایت از عارف غلامی پرداخت و اعلام کرد تعطیلی تمرینات تصمیم جمعی بازیکنان بوده است.
بازیکن استقلال ملاثانی می‌گوید امیدوار است به مسئولین خوزستانی بر بخورد و‌ از این تیم فوتبال و بازیکنانش حمایت کنند.
بازیکنان استقلال بعد از جنجال دیروز پیرامون ریکاردو ساپینتو به حمایت از او پرداختند.
بازیکنان استقلال بعد از جنجال دیروز پیرامون ریکاردو ساپینتو به حمایت از او پرداختند.
کارشناس فوتبال با بیان این که «ریکاردو ساپینتو» با گذشت چندین ماه حضورش در استقلال هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است، گفت: عملکرد بازیکنان مقابل تراکتور شائبه برانگیز بود.
بازیکنان استقلال به حمایت از یحیی گل محمدی پرداختند و حالا همسر وریا غفوری با یک استوری اینستاگرامی گل محمدی را حمایت کرده است.
بازیکنان و مربیان استقلالی با انتشار یک استوری حمایت خود را از سرمربی پرسپولیس اعلام کردند
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
دو بازداشتی و شایعه دو بازداشتی دیگر، تنها اتفاقاتی نیست که بازیکنان فوتبال را به دلیل اتفاقات اخیر برجسته کرده است. در استقلال همین روز‌ها یک اتفاق مهم رقم خورده و کمیته انضباطی این باشگاه عارف غلامی، مدافع فیکس و ملی‌پوشش را به دلیل حمایت از اعتراضات، از بازی‌کردن و حضور در تمرینات باشگاه محروم کرده است
مالک باشگاه نساجی مازندران با حضور در محل اردوی این تیم پیش از بازی حساس با استقلال، به بازیکنان و اعضای تیم روحیه داد.
باشگاه بایر لورکوزن مراسم باشکوهی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در ورزشگاه اولریش هابرلند برگزار کرد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تماشاگر در این برنامه حضور یافتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ