رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ این حادثه را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمان حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
مفتی عمان خواستار اقدام عملی و واکنش کوبنده به هتاکی در قرآن در سوئد شد.
وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن کریم از سوی افراد تندرو در پایتخت دانمارک و توهین به احساسات و مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم کرد.
در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
مفتی عمان به جنگ غزه و مقاومت قهرمانانه مقاومت فلسطین واکنش نشان داد و از مقاومت فلسطین تمجید کرد.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا این اقدام را "مغایر با قوانین بین‌المللی" و "مخل امنیت و ثبات منطقه‌ای" خواند و از جمهوری اسلامی ایران خواست تا فورا این نفتکش را آزاد کند.
عمان و عراق به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان دادند.
عمان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
عمان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
مفتی عمان با انتشار توییتی از گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت: به گونه ای غافلگیر شدیم که به ذهنمان خطور نمی کرد.
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
عمر کرملوف، رئیس فدراسیون جهانی بوکس به شدت از تحریم کردن بوکس توسط فدراسیون آمریکا، انتقاد کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: جنایت تروریستی گروه‌های تاریک‌اندیش در مسجدی در شهر پیشاور پاکستان را که ده‌ها قربانی و مجروح در پی گذاشت محکوم می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی عمان به شایعه تماس فدراسیون فوتبال امارات واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال عمان به شایعات جدایی سرمربی سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
تاج گفت که ماجدی در این سفر چنین ماموریتی نداشته و او در جریان چنین مذاکره‌ای قرار ندارد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به انفجار بمب در شمال بغداد خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه علیه تروریسم و بازنگری در طرح های امنیتی در این کشور شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در عمان به سر می‌برد، به خبر مذاکره‌اش با برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
وزارت خارجه عمان حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق به شهادت جمعی از شیعیان در انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان، واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال عمان با انتشار اطلاعیه ای درخصوص برنامه های تیم ملی این کشور، به جدایی برانکو واکنش نشان داد.
واکنش برانکو به جدایی از تیم ملی عمان
بعضی از رسانه‌های عمانی از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی فوتبال عمان خبر داده‌اند اما این مربی در گفتگویی بر ادامه حضورش در این تیم تاکید و جدایی‌اش را از عمان تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ