سرمربی استقلال به منظور حضور در جلسه بررسی اتفاقات بازی با گل‌گهر در کمیته انضباطی حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
افشین پیروانی که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده بود، عصر امروز بعد از مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.
سرمربی هوادار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس، علت گریه‌هایش بعد از اتمام مسابقه را توضیح داد.
بعد از اتمام رقابتهای لیگ برتر ۶ سرمربی برکنار می‌شوند یا خودشان به تیم دیگری می‌روند.
اولین تمرین مارادونا برای تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۹۳ بعد از اتمام ۲ سال محرومیت به علت مصرف کوکائین را در این ویدئو ببینید.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.
محمد ربیعی اعلام کرد در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با مس رفسنجان، از این تیم جدا خواهد شد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن ژرمن، امروز پس از اتمام بازی با لیل، به بارسلونا رفت.
بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.
علی رغم اینکه رئیس مجلس باز هم تاکید کرد که باید ابتدا برنامه هفتم توسعه و سپس بودجه در مجلس بررسی شود، اما اظهارات دولتمردان نشان می دهد برنامه هنوز آماده نشده است.
مهدی طارمی بعد از اتمام بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در کانون شایعات مختلف قرار گرفته است.
بعد از اتمام تمرین علیرضا بیرانوند که از ناحیه سر ضربه خورده بود، روی زمین دراز کشید.
نماینده فلاورجان با انتقاد از انتصابات اتمام شده از سوی فاطمی امین به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد اشاره کرد و گفت: بعد از افشای فساد فولاد مبارکه مدیر این مجموعه را حفظ کرد و مدیران قبلی را ارتقا داد.
بعد از اتمام حساس‌ترین دیدار سوپرلیگ در هفته ششم، عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان صحبت‌های جنجالی علیه داور دیدار این تیم مقابل پیکان بیان کرد.
حاشیه اصلی در برای بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بعد از اتمام بازی رقم خورد. جایی که در کنفرانس مطبوعاتی و هم‌چنین یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیالوگ‌های جالبی در رابطه با گل نفتی‌ها رد و بدل شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
رئیس اتحادیه جهانی کشتی حرکت جی دن کاکس و کامران قاسمپور بعد از اتمام رقابت کشتی خود را ستود.
والاس دسوزا، ستاره والیبال برزیل بعد از اتمام رقابت های قهرمانی جهان با بازی های ملی خداحافظی کرد.
رنگینک فدراسیون جهانی والیبال بعد از اتمام مسابقات قهرمانی جهان بروز رسانی شده است.
نایب رئیس باشگاه پورتو بعد از برد این تیم در هفته ششم لیگ پرتغال به جای سرمربی پورتو به نشست خبری رفت و ضمن حمایت قاطعانه از مهاجم ایرانی این تیم، گفت: با مهدی طارمی بسیار بد رفتار شده است.
پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران ساعاتی بعد به اتمام خواهد رسید.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامداد امروز عازم محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی بعد از اتمام ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ