دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از اجرای حکم اعدام قاتل سرگرد شهید رحمان پور دهقان در خرم‌آباد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس صدور حکم آزادی قاتل صهیونیستِ شهید معطان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی را به منزله چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌ها دانست.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید رضا احترامی مأمور یگان امداد فراجا خبر داد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، گفت: با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان هرمزگان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهم و یا وکیل مدافع وی به رأی صادره پرونده جهت تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.
ساری-رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قاتل شهید آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در دادگاه کیفری یک استان خبر داد.
مشهد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: حکم اعدام قاتل ستوان دوم شهید «احسان پای خسته» اجرا شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: قاتل شهید "احسان پای خسته" در مشهد به دار مجازات آویخته شد.
‌رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: رسیدگی به اتهامات عامل شهادت استواریکم رحیم قاسمی‌شیری در دادگاه بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید قاسمی شیری در زندان بندرعباس خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: حکم قصاص قاتل شهید ستوان یکم «سجاد دالمن» صادر شد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: قاتل ستوان یکم شهید «دالمن» مدافع نظم و امنیت به دار مجازات آویخته شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت افزود: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
طبق گفته رئیس کل دادگستری گلستان، حکم قصاص قاتل شهید سراوانی صادر شد.
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.
روایت سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه از عاملین شهادت حاج قاسم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه از عاملین شهادت حاج قاسم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
تبریز- ضارب و قاتل شهید اجاقی به همت سربازان گمنام امام زمان در سپاه عاشورا دستگیر شد.
اداره کل اطلاعات استان همدان در پیامی از دستگیری عامل اصلی قتل شهید مدافع امنیت در استان مرکزی خبر داد.
قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" که شب گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر و اشرار در ملایر به شهادت رسید، کمتر از ۱۲ ساعت از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان دستگیر شد.
با دستور رئیس قوه قضائیه در مورد تعیین تکلیف پرونده های بلاتکلیف و مسن، صبح امروز قاتل شهید احسانی قصاص و این پرونده پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد.
دزفول- رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید «سجاد دالمن» مأمور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ