ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جود بلینگام باید رئال مادرید را به عنوان مقصد نهایی‌اش انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد معتقد است اگر الان بازی می‌کرد، قیمت او 170 میلیون پوند (216 میلیون دلار) بود.
ریو فردیناند گفت شیخ جاسم رقابت برای خرید منچستریونایتد را برده است و این خبر توسط مالکان یونایتد به زودی اعلام می‌شود.
ریو فردیناند معتقد است منچسترسیتی الان در سطح بارسلونای سال 2011 و حتی فراتر از آن بازی می‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قبل از شروع بازی با رئال مادرید در پیامی خصوصی به ریو فردیناند درباره روحیه شاگردانش صحبت کرده بود.
ریو فردیناند از فیکای توموری به دلیل عملکردش در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میلان مقابل اینتر انتقاد کرد.
ریو فردیناند به شدت تحت تاثیر نمایش دیشب رئال برابر سیتی قرار گرفته و گفت که در بازی برگشت شانس رئال برای صعود بیشتر خواهد بود.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که تصمیم اریک تن هاخ برای استفاده ووت وخهورست باعث ناراحتی دیگر بازیکنان این تیم شده است.
ریو فردیناند، کریستیانو رونالدو را تهدید کرد که اگر بازنشسته شود و بدنش دیگر آماده نباشد، او را با چکش خواهد زد! و همچنین گفت، عضلات شکم رونالدو تا مدت زیادی به همین شکل خواهد ماند.
ریو فردیناند به اونای امری، مربی استون ویلا گفت، سرجایش بنشیند. یونایتد به روند ده بازی بدون باخت ویلا پایان داد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه اریک تن‌هاخ در مرکز خط دفاعی گزینه‌ای ندارد ولی بعید است هری مگوایر در هفته‌های آینده برای شیاطین سرخ بازی کند.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که منچسترسیتی شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.
ریو فردیناند فاش کرد که پل اسکولز در طول تمرینات منچستریونایتد چگونه با پل پوگبا برخورد می‌کرد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس از بازی وینیسیوس برابر چلسی ستایش کرد و گفت که او از ریس جیمز یک بازنده تمام عیار ساخت.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که رئال مادرید از این که با تعداد گل بیشتری برابر چلسی پیروز نشده پشیمان خواهد شد.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید هری مگوایر، مدافع این تیم، بعد از نیمکت‌نشینی در بازی امروز مقابل ولوز باید بفهمد که در تیم تن‌هاخ جایی ندارد و بهتر است یونایتد را ترک کند.
ریو فردیناند، تعویض های گرت ساوتگیت در بازی مقابل فرانسه را زیر سوال برد و این امر را عامل شکست سه شیرها دانست.
ریو فردیناند که دیشب بعد از درخشش لیونل مسی مقابل استرالیا عملکرد او را بهترین عملکرد فردی در جام جهانی معرفی کرده بود امشب عملکرد کیلیان امباپه را برتر از درخشش مسی در آن بازی دانست.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید پیروزی در دربی لندن نباید آرسنال را گول بزند چرا که چلسی در این بازی با تیم اصلی خود در میدان حضور نداشت.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید از تفاوت بسیار زیاد کیفیت بازی سیتی و یونایتد تعجب کرده و نمی‌تواند علت تفاوت عجیب و غریب بین دو تیم را هضم کند.
ریو فردیناند بعد از تماشای بازی امروز منچسترسیتی مقابل ولوز می‌گوید قدرت عجیب و غریب سیتیزن‌ها کم کم لیگ برتر را به رقابتی یک‌تیمی تبدیل می‌کند.
ریو فردیناند از شکل بازی منچستریونایتد برابر برنتفورد متعجب است و به شوخی توصیه کرد، سم آلاردایس، جانشین اریک تن‌هاخ شود.
ریو فردیناند از شکل بازی منچستریونایتد برابر برنتفورد متعجب است و به شوخی توصیه کرد، سم آلاردایس، جانشین اریک تن‌هاخ شود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید تغییر شرایط این تیم باعث شده است که ستاره‌های دنیای فوتبال علاقه‌ای به بازی برای این تیم نداشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ