ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد معتقد است اگر الان بازی می‌کرد، قیمت او 170 میلیون پوند (216 میلیون دلار) بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد به این باشگاه هشدار داد، منتظر اشتباهات آندره اونانا، جانشین داوید دخیا باشد.
ریو فردیناند گفت چلسی از فروش میسون مونت به منچستریونایتد پشیمان خواهد شد و این هافبک ملی‌پوش برای یونایتد گل خواهد زد و موقعیت خلق خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر سه‌شنبه شب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد تا باعث تمجید ریو فردیناند شود.
ریو فردیناند، کریستیانو رونالدو را تهدید کرد که اگر بازنشسته شود و بدنش دیگر آماده نباشد، او را با چکش خواهد زد! و همچنین گفت، عضلات شکم رونالدو تا مدت زیادی به همین شکل خواهد ماند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ در دوران سر الکس فرگوسن به مراتب بهتر از منچسترسیتی فعلی بودند و به راحتی بر تیم گواردیولا پیروز می‌شدند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است فقط رئال مادرید قادر به شکست سیتی و ممانعت از کسب سه‌گانه توسط این تیم خواهد بود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تنها لیونل مسی در زمینه خلق موقعیت از برونو فرناندز عملکرد بهتری دارد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس از بازی وینیسیوس برابر چلسی ستایش کرد و گفت که او از ریس جیمز یک بازنده تمام عیار ساخت.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که چلسی با وجود خریدهای گرانقیمتش نتوانسته مشکلش را حل کند.
جیدون سانچو بعد از تبعیدی سه ماهه به ترکیب منچستریونایتد بازگشته و ریو فردیناند، ستاره سابق شیاطین سرخ، می‌گوید سانچو برای یونایتد مثل یک خرید جدید خواهد بود.
ریو فردیناند معتقد است بارسلونا پس از آرسنال بهترین باشگاه برای مارتین اودگارد است و اگر باشگاه کاتالان پیشنهاد بدهد، حفظ ستاره نروژی دشوار خواهد بود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است این تیم توانایی پیروزی برابر آرسنال را دارد.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید هری مگوایر، مدافع این تیم، بعد از نیمکت‌نشینی در بازی امروز مقابل ولوز باید بفهمد که در تیم تن‌هاخ جایی ندارد و بهتر است یونایتد را ترک کند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده است که در آستانه انتقال لوکا مودریچ به این تیم بود.
ریو فردیناند که دیشب بعد از درخشش لیونل مسی مقابل استرالیا عملکرد او را بهترین عملکرد فردی در جام جهانی معرفی کرده بود امشب عملکرد کیلیان امباپه را برتر از درخشش مسی در آن بازی دانست.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
علاقه دیوانه‌وار ریو فردیناند به مهدی طارمی بار دیگر حواشی انتقال احتمالی این ستاره فوتبال ایران به آرسنال را داغ کرده است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از شرایط کریستیانو رونالدو در این تیم دفاع کرد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید پیروزی در دربی لندن نباید آرسنال را گول بزند چرا که چلسی در این بازی با تیم اصلی خود در میدان حضور نداشت.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است این باشگاه باید هرچه زودتر اجازه جدایی کریستیانو رونالدو را صادر کند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که ارلینگ هالند می‌توان منچسترسیتی را به آرزوی دیرینه‌اش برساند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتار صورت گرفته با کاسمیرو در این تیم انتقاد کرد.
ریو فردیناند از بی‌عملی یوفا، فیفا و دیگر نهادهای فوتبالی در قبال توهین نژادپرستانه به ریچارلیسون، ملی‌پوش برزیلی اورتون، به شدت انتقاد کرد.
ریو فردیناند بعد از تماشای بازی امروز منچسترسیتی مقابل ولوز می‌گوید قدرت عجیب و غریب سیتیزن‌ها کم کم لیگ برتر را به رقابتی یک‌تیمی تبدیل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ