فیفا فرمت برگزاری جام جهانی 2026 را اعلام کرد و بر اساس آن مرحله مقدماتی در 12 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده امروز برگزار و در نهایت با حواشی‌ای که به همراه داشت، نایب رئیس سابق اتاق ایران، جانشین شافعی شد.
شاگردان کاتانچ پس از دو کلین‌شیت پیاپی مقابل تاجیکستان یک گل دریافت کردند.
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به مدال طلا رسید.
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان رسما به السد قطر پیوست.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
فدراسیون فوتبال ایران، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا بلژیک با تیم کاسیم‌پاشا ترکیه به توافق دست یافت.
با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود ۴ سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.
مهاجم هلندی پرسپولیس بامداد امروز ایران را ترک کرد.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
ادسون آرا اوجو تاوارس سرمربی برزیلی قراردادش را به صورت رسمی با تیم صنعت نفت آبادان منعقد کرد‌.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
مراجع رسمی اطلاع رسانی تیم‌های فوتبال ایران و تونس آمار متناقضی در مورد دقایق گل‌های به ثمر رسیده ارائه می‌کنند.
ملی پوشان والیبال نشسته بانوان ایران پس از چهار شکست متوالی در رقابت های قهرمانی جهان نتیجه دیدار پنجم خود در این مسابقات را به نفع خود ثبت کردند.
با اعلام فدراسیون فوتبال فردا طی مراسمی به طور رسمی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری مردان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ صاحب سه مدال طلا و یک برنز شد.
ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری مردان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ صاحب سه مدال طلا و یک برنز شد.
باشگاه هورسان رامسر مجوز استفاده از سیستم ویدئوچک برای دو دیدار هفته سوم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران دریافت کرد.
مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران بعد از رفع مشکلات خروج از کشور، سرانجام به کشور اسپانیا رفت و در تمرین تیم پالما حضور یافت.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران سبزپوشان تالشی می‌توانند دیدار هفته ابتدایی لیگ دسته اول را در ورزشگاه پوریای ولی برگزار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ