فدراسیون فوتبال عراق، پاداش ویژه‌ای برای شاگردان عماد رضا بابت صعود به فینال جام ملت‌های جوانان آسیا در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
پس از گل علی نعمتی، حسین کنعانی به سمت او رفت تا هم‌تیمی خود را تحسین کند.
دی ماه ۱۴۰۰ سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب ماده واحده «افزایش ظرفیت پزشکی در مقطع عمومی» که در این شورا به تصویب رسیده بود را برای اجرا ابلاغ کرد.
ده‌ها هزار معترض ضد نتانیاهو در بزرگراه اصلی به سمت بیت المقدس راهپیمایی کرده‌اند و صدها هزار نفر دیگر در شهرهای دیگر به خیابان‌ها ریختند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
ده هزار تن از شهروندان انگلیسی با امضای طوماری با اعتراض به سیاست‌های مداخله‌جویانه خارجی دولت، خواستار لغو تحریم‌ها علیه روسیه شدند.
سرمربی تیم ملی ترکیب مورد نظر خود برای جدال دوستانه با تیم امید را اعلام کرد.
هزاران نفر از صهیونیست‌ها در اعتراضات مربوط به اصلاحات قضایی نخست‌وزیر این رژیم حضور یافتند.
حضور پرشور تماشاگران سپاهان به طور محسوسی روی عملکرد بازیکنان این تیم تاثیرگذار بود.
هزاران نفر در برلین در راهپیمایی اعتراضی علیه ارسال سلاح به اوکراین شرکت کردند.
براساس گزارش فدراسیون جهانی چاقی که یک سازمان عمومی غیردولتی است، تا ۲۰۳۵ این رقم می‌تواند به بیش از نصف جمعیت جهان افزایش یابد و ۴میلیارد نفر دارای اضافه وزن یا چاق باشند.
در حالی که همه‌گیری ویروس کرونا، به شدت به سفر و گردشگری در این کشور مدیترانه‌‌‌ای ضربه زد، اما این بخش نشانه‌‌‌هایی از بهبود را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد. در آن سال، تعداد گردشگران بین‌المللی وارد شده به ترکیه تقریبا ۲۵میلیون نفر بود که از سال ۲۰۲۰ تقریبا دوبرابر شده بود.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
زمان اعلام نامزدی برای ریاست دیوان محاسبات در روز (23 آذر ماه) به پایان رسیده و در حال حاضر سوابق کاری متقاضیان در کار گروه تخصصی کمیسیون در دست بررسی است.
پیش‌نویس اصلاحیه قانون اتاق بازرگانی ایران، در بخش مربوط به هیات نمایندگان اتاق تغییراتی ایجاد کرده از جمله اینکه تعداد اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران را از ۵۱۰ نفر به ۳۲۰ نفر رسانده است.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
سمنان- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ثبت نام دوره سواد آموزی برای افراد بین ۱۰ تا ۶۰ سال در هشت شهرستان استان آغاز شده است.
ارتش سومالی اعلام کرد که موفق شده حداقل ۴۹ تروریست الشباب را در عملیات ویژه نظامی به هلاکت برساند.
براثر بمباران ارتش روسیه، نیروهای اوکراینی در جنوب دونتسک متحمل شکست با بیش از ۱۲۰ تلفات شدند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
رهبر حزب دموکرات تاجیکستان و عضو مجلس نمایندگان این کشور می‌گوید بیش از ۶۰ نفر در درگیری‌های مرزی کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ