کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین–کرج، کرج-قزوین و آزاد راه ساوه-تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت، از ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل کلاک خبر داد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر سنگین است.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های پل کردان و پل فردیس سنگین است.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های پل فردیس و وردآورد، آزادراه ساوه - تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین محدوده مهرویلا خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج - تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی و گلستان خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – کرج خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین و آزادراه پردیس – تهران خبر داد.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و بالعکس خبر داد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران نیز گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است، گفت: در آزادراه قزوین به کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در تمامی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محورهای شهریار-تهران و ساوه-همدان خبر داد.
ترافیک سنگین در هراز و آزادراه قزوین-کرج
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، از ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ