سخنگوی دولت خبر داد که کلیه دستگاه‌های اجرایی از خرید هر گونه محصول و خدمات مشابه غیر داخلی در حوزه فناوری اطلاعات منع شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ممنوعیت واردات برنج به کشور پایدار خواهد بود، گفت: با حفظ سرانه مصرف کشور تا تأمین منافع کشاورزان و مصرف کنندگان، ممنوعیت اعمال شده برداشته نخواهد شد.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
با گذشت زمان و افزایش هزینه خرید املاک مسکونی، به مروز شاهد آن بوده ایم که بسیاری از این املاک تغییر کاربری داده و به املاک غیر مسکونی اعم از تجاری و اداری تبدیل شدند.این وضع در حالی است که در بسیاری از قوانین موجود، تغییر کاربری ممنوع و غیرقانونی تلقی شده است و در صورتی که چنین چیزی به شهرداری و مسئولان مربوطه گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می گیرد.
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خرید و فروش، واردات و صادرات سیگار‌های الکترونیکی ممنوع است، گفت: دخانیات عوارض جبران ناپذیری دارند تمامی مواد دخانی از جمله سیگار‌های الکترونیکی و ویپ دارای ضرر هستند و باعث وابستگی فرد می‌شوند.
ماموران حجاب در ورودی حمام فین کاشان و بعد از گیت خرید، تذکر حجاب به افراد می‌دهند. از سر کردن شال و روسری و منع ورود با کلاه و حتی قد شلوار برای خانم‌ها تا ممنوعیت ورود آقایان با شلوارک از حساسیت‌های ورودی به اماکن تاریخی در این‌روزهاست.
با دستور رئیس‌کل بانک مرکزی از امروز تخصیص ارز به شرکت‌های واردکننده ای که قبل از مرحله تخصیص ارز، نسبت به خرید ارز از بازار آزاد اقدام می کنند، ممنوع است.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
سامانه همتا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرایط درباره ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون14، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی در خصوص فروش اعضای بدن می‌گوید: «در اکثر کشور‌های جهان معامله بر سر اعضای بدن کاری رایج است و به‌رغم زشتی اجتماعی و ممنوعیت قانونی هنوز این اقدام ادامه دارد. معمولا خریداران کلیه کسانی هستند که در شرایط نامطلوب فیزیکی و سلامتی قرار دارند و خود و اطرافیان‌شان اجبار به تهیه کلیه برای او دارند. حتی اگر در شرایط نامناسب مالی قرار داشته باشند.
سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است؛ بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.
نخست وزیر روسیه فرمان اعمال تحریم و ممنوعیت توافق خرید تسلیحات از ۷۴ شرکت اسلحه‌سازی را امضا کرد.
مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.
دفتر «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی در توضیح اعلام این ممنوعیت تصریح داشت: «مردم نمی‌توانند به خرید، فروش یا انتقال سلاح‌های دستی در داخل کانادا اقدام کنند و نمی‌توانند سلاح‌های دستی جدید را وارد کشور کنند.»
بر اساس سند منتشر شده در وبسایت ریاست جمهوری اوکراین، تحریم‌هایی علیه ماریا الکساندرونا لاوروا (متولد ۱۹۵۰) و یکاترینا سرگئیونا وینوکوروا (لاوروا، متولد ۱۹۸۳) برای مدت ۱۰ سال اعمال شده است. این اقدام شامل محدودیت‌هایی مانند مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت خرید زمین است.
ایالات متحده ممنوعیت خرید فلزات و آلیاژ‌های «تانتالیوم» از کره شمالی، چین، روسیه و ایران را نهایی کرده است.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران که صعود خود را به جمع ۱۶ تیم برتر جهان مسجل کرده است، در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم مقدونیه شمالی میزبان رقابت‌های جهانی می‌رود.
در پی درج آگهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ