سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمادگی داریم موضوع تبادل زندانیان با آمریکا به عنوان یک موضوع انسانی صورت گیرد. مشکلات فنی طرف آمریکایی در این زمینه به خودش ارتباط دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان برای ارتقای روابط با کشورهای مختلف از جمله اندونزی، گفت: آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم.
سیامک نعمتی احتمالا در بازی مقابل پرسپولیس فیکس خواهد بود.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، امیدوار است تیمش بتواند در سوپرکاپ یوفا منچسترسیتی را شکست دهد.
مشهد ـ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ اتاق بازی برای دانش آموزان استثنایی در کشور در حال آماده سازی است.
معاون دیپلماسی وزارت خارجه گفت: ما هیچ شکی نداریم بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می‌تواند نقش خود را بیشتر کند و ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می‌کنیم.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از آماده باش اورژانس در روزهای گرم پیش رو خبر داد.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
مدیرعامل شبکه تبادل ستاد نانو گفت: از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۴ هزار تقاضا برای تبادل فناوری ارائه شده که در نهایت ۴۵۱ پروژه موفق از آنها به دست آمده و ۶۰۰ پروژه نیز در جریان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن اعلام کرد که انصارالله آماده تبادل تمام اسرا با طرف مقابل است اما متجاوزان در این مسیر سنگ اندازی می‌کنند.
کنعانی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در صورتی که طرف آمریکایی نسبت به این موضوع برخورد واقع‌بینی داشته باشد موضوع تبادل زندانیان به عنوان یک موضوع کاملا انسانی قابل انجام است.
در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر دفاع عراق بر توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دو کشور و تبادل تجارب و دستاوردها برای ادامه مبارزه با تروریسم و تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای تاکید شد.
کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.
رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان، گفت: ایران آمادگی دارد تجربیات و دستاوردهای خود را با این کشور مبادله کند.
وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ