مرتضی شریفی با عقد قراردادی رسماً راهی گالاتاسرای ترکیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال می‌گوید در ست سوم بازی با آرژانتین یک شوک به تیم وارد شد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: علی حاجی‌پور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و تیم مقداری از لحاظ روحی و روانی به هم ریخت.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم، اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران راهی سری آ ایتالیا شد.
بهروز عطایی امروز تصمیم سختی را برای خط زدن یک دریافت کننده خواهد داشت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پدر شد.
پوریا فیاضی، دریافت کننده قدرتی پیکان این روزها در فرم قابل توجهی به سر می برد.
فاکوندو کونته، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خطاب به هواداران ایرانی باید بگویم که والیبال تنها یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می‌شوند.
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی هلند دفاع عالی این تیم را کلید پیروزی بر ایران می‌داند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین می‌گوید تیم ایران بسیار جنگنده است و بازیکنان این تیم در لحظات پایانی عملکرد و تمرکز بهتری داشتند و پیروز این مسابقه شدند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ