فدراسیون فوتبال برای توافق با سرمربی اسپانیایی دردسری جدی را پیش روی خود می‌بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلال ویلموتس مانع جذب مهاجم خارجی پرسپولیس!
دبیرکل فدراسیون فوتبال روند چگونگی پرداخت طلب مارک ویلموتس را اعلام کرد.
احتمال دارد فیفا بعداز پذیرش واریز غرامت ویلموتس، خودش مسوول انتقال محسوب شود و خسارت جدیدی بیشتر از آن چیزی که قبلا با امضای تاج به مربی جایزه‌بگیر اروپایی بدهکار شدیم، به پرونده اضافه نشود.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس مظلوم واقع شد، گفت: چرا مجلس باعث شد تا دو درصدی که وزارتخانه های صنعتی به ورزش می دادند، قطع شود.
باوجود گذشت چند روز از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جنجال‌ها و حواشی این اتفاق همچنان در رسانه‌های ورزشی بلژیک ادامه دارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که علاقه‌ای برای حضور در تیم ملی بلژیک به جای «روبرتو مارتینز» ندارد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که هنوز مقصران پرونده سرمربی سابق تیم ملی مشخص نشده اند گفت: در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی با من نشده است.
محمدرضا ساکت معتقد است انتخاب مهدی تاج به‌ عنوان رئیس فدراسیون می‌تواند همبستگی را به خانواده فوتبال برگرداند.
عزیز الله محمدی کاندیدای فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال سالم بود؛ اعضای مجمع بازهم خواستند که «تاج» رئیس شود، خوب و بدش پای آن‌هاست.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
مالیات ۳۲ میلیاردی ویلموتس هم به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت شود آن هم در شرایطی که پیش از این عاملین فاجعه ویلموتس مدعی بودند با تجربه قرارداد کی‌روش فدراسیون هیچ تعهدی برای پرداخت مالیات مربی بلژیکی نخواهد داشت
امضای قرارداد با مارک ویلموتس و عدم حسابرسی دقیق مالی در دوران ریاست مهدی تاج باعث فشار حداکثری روی او شده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: پرونده «ویلموتس» را تا آنجا که وظیفه قانونی ماست تا پایان پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.
گروه خودروسازی سايپا در خرداد ماه سال جاری توانست حدود ٤٤ هزار دستگاه خودرو توليد كند. اين در حالي است كه در این ماه به دليل افزايش دماي هوا، با مشكلاتي از جمله قطع برق مواجه بوده است.
هدیه ۵۰ میلیون تومانی سارقان برای تولد عمه
رباینده کودک ۲ ساله دستگیر شد
پرونده ویلموتس صورت‌های مالی فوتبال ایران را بهم ریخت
رای پرونده ویلموتس باز هم یکماه دیگر!
این مدیر وقت، ویلموتس را به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک به فدراسیون فوتبال تحمیل کرد تا شاید تلخ ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به امضا برسد
هنوز شکایت دستیاران ویلموتس رسیدگی نشده است و در مورد آنها هم احکامی در راه خواهد بود
تاج: انتخاب ویلموتس اشتباه بود، باید کی‌روش یا برانکو می‌آمدند
چطور می‌شود فردی با 600 هزار یورو قرارداد سالانه، قراردادی دو میلیون و 230 هزار یورویی می‌بندد که برای سه و سال نیم حدود هشت میلیون یورو می‌شود؟!
پرونده ویلموتس تمام نشده؛ نوبت دادگاه فدرال سوئیس!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ