کمال جوانمرد به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ منصوب شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روحانیون و مدیران کاروان ها خواست بررسی و ارزیابی دقیقی ازعملیات حج امسال به منظور بهره گیری از تجربیات آن برای حج سال آینده، داشته باشند.
کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
نخستین کاروان های حجاج ایرانی با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد امروز از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند.
سرپرست حجاج ایرانی در جمع زائران کاروان های اعزامی به سرزمین وحی از مشهد ، حج را بهترین فرصت برای نمایش روحیه تقریب و همکاری مذاهب دانست.
سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی‌ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازی‌ها خبر داد.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو نشست نهایی خود پیش ازجلسه ستاد عالی بازیها را با دستور بررسی نهایی وضعیت رشته های کاندید اعزام برگزار کردند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
در فاصله هشت ماه مانده تا بازی‌های پاراآسیایی و به واسطه برخی جابه‌جایی‌های اخیر در کمیته ملی پارالمپیک، وضعیت سرپرستی کاروان اعزامی به این بازی‌ها مبهم شده است.
سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه بازی های پاراآسیایی اولویت این کمیته است نسبت به عدم تخصیص ویژه به کاروان ایران در اعتبارات سال آینده انتقاد کرد.
بعد از تعویق یک ساله بازی های آسیایی 2022 هانگژو، حالا سرپرست جدیدی برای کاروان ایران جهت شرکت در این رقابت ها انتخاب شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: نصرالله سجادی سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را نپذیرفت و به پیشنهاد خسروی وفا من سرپرست کاروان در بازی‌های آسیایی شدم.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو و همچنین سرپرست آکادمی ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم هیات اجرائی کمیته ملی المپیک، مسئولیت سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی به مناف هاشمی سپرده شد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه ارزی وریالی این کاروان طبق برنامه شد نه بیشتر، گفت: حضور در قونیه دستاوردهای زیادی داشت از جمله اینکه ازبک‌ها را باید جدی گرفت.
پیمان فخری از سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک کناره گیری کرد.
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی از مسئولیت های خود کناره گیری کرد.
پیمان فخری از سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک کناره گیری کرد.‌
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.
سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: با توجه به گرمی هوا و نبود تمهیدات لازم از سوی ترکیه، اقدام به تهیه ۱۲۰ پنکه و توزیع آن در اتاقهای تیم‌های ورزشی کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ