رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اعتقاد بنده این است که هزینه کنیم و کار درست را انجام دهیم؛ لذا در حوزه خدمات شهری از جایگزین کردن درختان جدید دفاع می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوساسونا که با تصمیم یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شده بود، امروز در تصمیمی تازه مجوز حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.
اوساسونا که با تصمیم یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شده بود، امروز در تصمیمی تازه مجوز حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.
گروهی از محققان ژاپنی تصمیم دارند یک داروی آزمایشی را بررسی کنند که با کمک آن انسان می تواند دندان های تازه دربیاورد.
با استوری در تلگرام، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می‌تواند هر یک از استوری‌های آن‌ها را ببیند.
مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های جدیدی برای سپردن سرمربیگری این تیم مواجه هستند؛ آنها با بررسی جوانب باید تصمیم بگیرند.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
این‌گونه به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها درمورد روزگاری که در نهایت کامپیوتر‌ها تصمیم می‌گیرند تا امور را به دست بگیرند، پایانی ندارد با این حال پژوهشی تازه از دانشگاه استنفورد توانایی‌های غیرقابل پیش‌بینی هوش مصنوعی را سراب می‌داند.
عکس و ویدیویی منتشر شده که تصمیم داور در دیدار پرسپولیس – پیکان را روشن می‌کند.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
ماهیت به‌روز تکنولوژی به گونه‌ای است که وقتی به محصولات جدید فکر می‌کنیم و تصمیم به خرید آنها می‌گیریم، در این فاصله محصولات تازه دیگری به بازار می‌آیند.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش با اشاره به آخرین وضعیت این روزهای آذر و توران گفت: کمیته فنی درباره دو توله یوز تازه متولد شده تصمیم نهایی گرفت.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
یک هفته از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای تراشیدن سر گذشته و هواداران فوتبال کم کم به چهره جدید او عادت می‌کنند.
«تمیم بن حمد آل ثانی» و «ولودیمیر زلنسکی» تلفنی درباره تازه ترین تحولات بحران اوکراین بحث و تبادل نظر کردند.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.
مشترکان به اقدام پیشین وزارت ارتباطات اشاره کرده و گفته اند که این وزارتخانه پیش از این به ناگاه تصمیم گرفت که Safe Search گوگل را برای کل کاربران ایرانی فعال کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که وزارت ارتباطات در اقدام تازه اش دست به مسدودسازی سرویس پیامکی تلگرام و توئیتر زده باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد در صورت دریافت مجوز بازی مهاجم تازه وارد همچنان از او استفاده نکند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به روشنی عرض می‌کنم که ما در تضمین‌ها، تحریم‌های سپاه و لیست قرمز با آمریکایی‌ها مشکل داریم و تا این مشکلات حل نشود، از منافع ملی خودمان عدول نخواهیم کرد.
شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی
تا هشتم شهریور که مجمع و انتخابات برپا شود، هیات رییسه فدراسیون از رسمیت افتاده است و حدنصاب قانونی ندارد. مشخص نیست چه کسی تا 21 مرداد درباره سهمیه‌های تیم‌های ایرانی تصمیم می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ