اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
پیش‌بینی می‌شود که بازار نانولوله‌های کربنی در سال ۲۰۳۰ به رقم ۹۷٫۶۴ میلیارد دلار برسد که این رقم نشان از رشد سالانه ۱۳٫۲۵ درصدی دارد. این رقم در سال ۲۰۲۲، در حدود ۳۸ میلیارد دلار بوده است.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
برای اینکه بتوان بازار سرمایه را در معاملات فردا رصد کرد نیاز مبرم به اندازه گیری حجم و ارزش معاملات است.
یک کارشناس بازار سرمایه افت دیروز شاخص و نمادها را یک اصلاح درون کانالی و شرایط اصلاح پرتفو عنوان کرد و گفت: هر رشدی در بازار سرمایه نیازمند اصلاح و استراحت است، بنابراین افت دیروز شاخص را به نوعی می‌توان اصلاحی مناسب برای بازار دانست.
فعال بازار طلا گفت: هفته گذشته بازار فلز زرد آرام بود و قیمت انواع سکه و طلا در بازار با کاهش همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در هفته آینده نیز همین‌طور باشد.
فرزین گفت: با سفرانجام شده به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری ایران و امارات و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، وضع بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد
در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
طبق پیش‌بینی‌های یک کارشناس بازار سرمایه، شاخص کل بورس تا پایان سال می‌تواند به سطوح بالاتری برسد.
در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
بازار طلا در تلاش است تا قیمت ۱۸۰۰ دلار در هر اونس را حفظ کند زیرا معامله‌گران به قدرت قابل‌توجه در بازار کار ایالات‌متحده واکنش نشان می‌دهند که همچنان انتظارات کاهش قریب الوقوع را به چالش می‌کشد.
ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه‌ در ونزوئلا، یک بازار ۵ میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
امروز بازار سرمایه با روند نزولی و منفی همراه شد. شاخص کل و شاخص هم وزن هر دو افت زیادی را متحمل شدند و شاخص کل به کف کانال ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی رسید. معاملات بورس فردا به چه سمتی می‌رود؟
امروز مطالبی همچون متناسب‌سازی چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌کند؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌بینی بورس | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران حکشتی، سودده‌ترین نماد‌های بورس، وام ۴۵۰ میلیونی مسکن برای چه کسی است؟، متناسب‌سازی چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌کند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افزایش قیمت کوتاه‌مدت طلا می‌تواند مسیر خود را طی کند زیرا احساسات در وال‌استریت با داده‌های سالم بازار کار ایالات‌متحده که انتظارات بازار را از فدرال رزرو تقویت می‌کند به افزایش شدید نرخ‌های بهره در بقیه سال و تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داد.
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و تنها محموله صادراتی از سوی وزارت نفت به قیمت ۷۰ سنت مربوط به فروردین‌ماه امسال و در رینگ صادراتی بورس انرژی بوده است.
افرادی که به پرخوری عصبی مبتلا هستند چندین بار در هفته برای از بین بردن احساسات منفی به سراغ غذا می‌روند. شاید این افراد بعد از خوردن غذا احساس گناه و شرمندگی کنند، اما به علت وجود این احساسات دوباره و دوباره به سراغ غذا می‌روند و وزن شان افزایش پیدا می‌کند و چاق می‌شوند.
تغییر مشهود سرعت صدور مجوز و موافقت اصولی تاسیس نهادهای مالی در دوره جدید مدیریت سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از مصوبه پیشین سازمان با موضوع رفع موانع و تسهیل صدور مجوز ها دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ