ممکن است بارسلونا به دلیل آسیب رساندن به اعتبار لیگ قهرمانان، از این رقابت ها کنار گذاشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: با رای امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، سال انتظار دسترسی خانوارها به مسکن را ۱۲ سال تعیین کرد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره اکبر طبری صادر کرد.
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
آرش رضاوند بازیکن استقلال چند هفته ی پیش در برنامه ی فوتبال برتر از عدم دریافت مطالبات مالی خود از باشگاه استقلال و فولاد گله مند بود.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از کاهش مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری به یک ماه تا پایان سال جاری خبر داد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که ضعیف باشند رای نخواهد داد چرا که مردم مشکل دارند و انتظار دارند که این مشکلات حل شود.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
دادگاه بارسلونا فردا تصمیم خواهد گرفت که دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی در زندان موقت بماند یا آزاد شود.
در صورت صدور دستور موقت کمیته استیناف، هادی محمدی امکان حضور در بازی آلومینیوم را خواهد داشت.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در نظر دارد رای پرونده کاوه رضایی را خیلی زود اعلام کند.
در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.
همزمان با تدابیر امنیتی در بغداد، همه نگاهها به پارلمان عراق دوخته شده است، زیرا انتظار می رود امروز پنج شنبه جلسه ای برای دادن رای اعتماد به دولت محمد شیاع السودانی برگزار شود.
امروز قرار است رای کمیته تعیین وضعیت در خصوص پرونده سینا اسدبیگی اعلام شود.
امروز قرار است رای کمیته تعیین وضعیت در خصوص پرونده سینا اسدبیگی اعلام شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ