مجتبی توتونی پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل سایپا با ادبیات تندی علیه باشگاه صحبت کرد و از هدایت تیم کنار کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
محمدرضا ساکت می‌گوید سپاهان فصل آینده باید در نبردی ترکیبی به میدان برود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی از معدن سریدون به‌عنوان یکی از معادن بزرگ مس ایران ظرف چندماه آینده و در دولت سیزدهم شروع خواهد شد.‌
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه قطع همکاری سرمربی این تیم با سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از همه هواداران و پیشکسوتان این باشگاه خواست به حمایت از تیم بپردازند تا قهرمانی جام حذفی میسر شود.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید مبتنی بر عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
هیات مدیره استقلال فردا برای بررسی استعفای علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل مستعفی باشگاه، تشکیل جلسه خواهد داد.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشاوران امور ایثارگران وزارت صمت گفت: باید روحیه از خودگذشتگی و ایثار را در جامعه نهادینه کرد تا تولید و کیفیت ارتقاء یابد.
سرپرست تیم استقلال از هواداران و علاقه‌مندان به این تیم خواست که دست از حمایت برندارند تا نتایج خوب ادامه پیدا کند.
در راستای اجرای سیاست‌های تعاملی سازمان مرکزی با شبکه تعاونی‌ها جلسه مشترکی با حضور نیکبخت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران و... برگزار شد.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
مدیرعامل نساجی نسبت به تصمیمات سازمان لیگ در خصوص برگزاری سوپرجام انتقاد کرد.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ