قزوین- تیم فوتبال شمس آذر با پیروزی برابر تیم فوتبال مس شهر بابک روند شکست ناپذیری خود در خانه را ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این روزها به علت تدوام اوج گرما در کشور شاهد افزایش مصرف هستیم و روزهای گذشته شاهد شکسته شدن رکوردهای مصرف بوده‌ایم.
«بایدن» در ادامه گاف‌های مکرر خود امروز در سخنانی که دست‌مابه طنز رسانه‌ها شد، گفت: «پوتین» به‌وضوح در حال شکست خوردن در جنگ با عراق است.
مقامات ناتو و اتحادیه اروپا سخت تلاش می‌کنند تا از همه امکانات خود برای شکست روسیه در اوکراین استفاده کنند؛ در همین رابطه کمیسیون اروپا از تداوم حمایت نظامی خود از اوکراین خبر داد.
هلند با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند تا روند ضعیف رونالد کومان روی نیمکت لاله‌های نارنجی تداوم داشته باشد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رژیم‌صهیونیستی با تداوم اشغالگری و ظلم در مسیر شکست خود حرکت می‌کند.
چلسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را ۳-۱ شکست دهد.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
مس کرمان هرچند مقابل استقلال ملاثانی شکست تلخی را متحمل شد اما اتفاق مثبت برای نارنجی‌پوشان تداوم درخشش گلزن اول این تیم بود.
سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.
هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم صدرنشینی گروه بهمن تهران به پایان رسید.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با تداوم صدرنشینی مس سونگون و شکست کراپ و صعود گیتی‌پسند در جدول همراه بود.
لبنیات هراز آمل با شکست پیکان پرافتخار به صدرنشینی و شکست‌ناپذیری خود تداوم بخشید.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
تیم شمس آذر قزوین با ارایه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را به نتیجه 3- 1 شکست دهد و این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
کنعانی افزود: باعث تاسف است که سه کشور اروپایی با این بیانیه نسنجیده، گام در مسیر رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست مذاکرات گذاشته اند و بدیهی است در صورت تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را نیز بپذیرند.
تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم هوادار، سومین برد متوالی این فصل خود را کسب کرد و ضمن تداوم روند شکست ناپذیری خود، صدرنشین لیگ باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم هوادار، سومین برد متوالی این فصل خود را کسب کرد و ضمن تداوم روند شکست ناپذیری خود، صدرنشین لیگ باقی ماند.
پرسپولیس در پی کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر و تداوم صدرنشینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ