بورل ضمن قدردانی از نقش اتریش در مذاکرات اخیر گفت: ما به لحظه مهم رسیده‌ایم. این آخرین میلی متر است. (احیای برجام) باعث می‌شود جهان کمی ایمن‌تر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس فردا سه شنبه ۲۴ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس فردا یکشنبه ۲۲ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس امروز شنبه ۱۷ تیرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی امروز بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
چند روز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
بورس امروز در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز خبر افزایش سرمایه ۱۰۳ درصدی یک نماد به چشم می‌خورد.
بورس فردا دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
شاخص کل بورس امروز بر روی حمایت مهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو، هایی شدن مذاکرات ایران و اوراسیا بر سر تجارت آزاد ۷۵۰۰ قلم کالا و دستور صمت برای افزایش عرضه خودرو در بورس از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد این اتحادیه از نظر تامین انرژی به چین بیشتر از روسیه وابسته است.
امروز مطالبی همچون توافق در مذاکرات برجامی چه تاثیری بر کلیت بازار خواهد داشت؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار توافقی کاهشی شد/ قیمت ارز مسافرتی چقدر شد؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟ | خبری بسیار مهم برای مشمولان سهام عدالت، قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گوشی هوشمند ویوو Y02s با تراشه قدیمی هلیو P35 مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!
بارش‌های بی‌سابقه و سیل آسا چند کشور عرب حوزه خلیج فارس را غافل گیر کرد؛ قطر، امارات، عربستان، کویت، عمان و بحرین، در روزهای گذشته شاهد بارش شدید باران بودند که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهرها در این کشورها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ