مزه دار کردن ماهی یکی از مهم‌ترین بخش تهیه آن می‌باشد و حتما دقت کنید که نباید ماهی بیشتر از ۳ ساعت داخل مواد مرینت بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
ترش تره غذای گیلانی بدون گوشت که به طور معمول با پلو یا در کنار ماهی کولی سرخ شده سرو می‌شود.
طرز تهیه ماست به‌هیچ‌عنوان دشوار نیست. ممکن است شما جزو افرادی باشید که به لبنیات بازاری اعتماد زیادی ندارید و می‌خواهید لبنیاتی مصرف کنید که از سلامت آن مطمئن باشید.
املت تن ماهی یکی از انواع املت‌های خوشمزه ایرانی است که از ترکیب تن ماهی با گوجه فرنگی، تخم مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود.
کاچی به عنوان یک دسر افطاری خوشمزه یا حتی یک غذای سبک برای افطار در ماه رمضان شمرده می‌شود. کاچی در شهر‌های مختلف نام‌های متفاوت و شیوه پخت متفاوتی دارد.
لقیمات یکی از شیرینی‌های خوشمزه جنوبی و عربی است که شباهت زیادی به بامیه دارد و برای سفره افطار یک شیرینی مناسب است.
قابلمه را خیلی پر نکنید تا بامیه‌ها حسابی پف کنند و داخل شان پوک شود. با پایین نگه داشتن دمای روغن، شیرینی فرم صاف‌تر و زیبا تری پیدا می‌کند. قبل از ریختن سری دوم، بگذارید روغن از دما بیافتد و کمی خنک شود.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
سبزی پلو با ماهی یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی و غذایی خوشمزه برای ناهار مهمانی یا مناسبت‌هایی مثل شام شب سال تحویل عید نوروز است.
گولاچ یکی از دسر‌های بسیار خوشمزه است که این دسر اغلب در ترکیه برای ماه رمضان تهیه می‌شود.
توپک سیب زمینی و تن ماهی یکی از انواع خوشمزه فست فودهاست که ظاهر زیبایی دارد و از ترکیب سیب زمینی با تن ماهی، تخم مرغ، سس مایونز و... تهیه می‌شود.
امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
ساندویچ تن ماهی یکی از انواع ساندویچ‌های سرد است که از ترکیب تن ماهی با خیارشور، سیب زمینی، ذرت، شوید و سس مایونز تهیه می‌شود.
پبتزا با نان تست یکی از انواع خوشمزه پیتزاست که برای تهیه آن به جای خمیر پیتزا از نان تست استفاده می‌شود و به همین دلیل بسیار برشته و خوشمزه است.
سالاد تن ماهی از ترکیب موادی مانند تن ماهی با خیار شور، پیازچه، کرفس و سبزیجات تهیه می‌شود و یک غذای کامل و مقوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ