به دنبال کند بودن این روزهای اینترنت ویدیویی ببینید از انتقادات رئیسی از دولت پیشین در خصوص پایین بودن سرعت اینترنت در مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی به دنبال جذب روبرتو سانچز دروازه‌بان برایتون به صورت قرضی برای این فصل است.
سادیو مانه مهاجم بایرن مونیخ به یکی از خبرنگاران سمج کنایه زد و گفت که چطور انتظار دارد که با او صحبت کند در حالی که هر روز از این مهاجم انتقاد می کند.
بارسلونا با یک تکنیک جالب می تواند از انتقال 5 بازیکن سابق خود پول خوبی به جیب بزند.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
پاسخ جالب سردار حاجی‌زاده به سوالی درباره انتقام خونِ سردار سلیمانی: دنبال‌شان هستیم؛ گیرمان بیفتند می‌زنیم
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد حواشی حاکم بر فوتبال ایران تنها با ورود کمک داور ویدئویی از بین خواهد رفت.
تیم هالک بانک ترکیه در آستانه دو خرید بزرگ قرار دارد
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
به نظر می رسد امیر غفور در آستانه حضور در جام رمضان امارات قرار گرفته است.
سرمربی تیم تراکتور با اظهاراتی جالب در نشست خبری، به پیروزی تیمش واکنش نشان داد.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
عضو هیئت مدیره استقلال بعد از دربی، اظهار نظر جالبی در خصوص بازی داشت.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
نکند مقامات عزیز و ارجمند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند انتظار دارند قدر قدرتانی از کره و یا سرزمینی دیگر بیایند و به حلّ این مشکلات بپردازند؟ جالب اینکه برخی از این مقامات و مسئولین محترم حتی غلیظ‌تر از مردم و مراجعین از وضعیّت موجود و مناسبات حاکم و گرفتاری‌های ایجاد شده برای کشور و ملّت و کژ کارکردی‌ها و سوء مدیریت‌ها می‌نالند و انتقاد‌ها و گلایه‌های شدیدتری مطرح می‌کنند. بی‌آنکه به کسی پاسخ بدهند که پس چرا کاری نمی‌کنید؟ پس برای چه پشت این منصب و میز نشسته‌اید و حقوق می‌گیرید؟
ستاره سابق شیاطین سرخ باوجود آنکه از منتقدان اصلی کریستیانو رونالدو بود، اما از نحوه جدایی او از این تیم انتقاد کرد.
میسون مونت اولین بازیکن چلسی بود که در مورد شایعات مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه واکنش نشان داد.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به جیمی کاراگر پیش از دیدار برابر لیورپول توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را به‌طور کامل تکذیب نکرد.
این رقم برای بازگشت دروازه‌بانی چون نیازمند شبیه طنز است و باید دید پشت پرده این خبر چیست و از کجا خط دهی شده تا هزینه‌های سپاهان را کمتر جلوه دهد‌
در روز‌های اخیر انتشار متن لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با حواشی در خصوص احتمال اخذ مالیات از سود سپرده‌های بانکی مردم همراه شده است؛ هرچند این خبر که به نوعی سیگنالی برای خروج پول‌های مردم از بانک‌ها بود، با واکنش مقام مسئول در وزارت اقتصاد روبه رو شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور تبریک گفت و بر رشد و توسعه صنعت خودرو و رشد کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ