معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: اگر قرار است برنامه های احیا خاک های تخریب شده درست پیش برود سالانه باید حداقل یک میلیون هکتار بیابان احیا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
مرحله پیش ثبت نام از امروز دوشنبه کلید خورد تا شاهد شروع ماراتن داوطلبان ورود به بهارستان در ایستگاه دوازدهم باشیم.
ماراتن علمی امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آغاز شد و اولین امتحان امتحانات نهایی امسال درس تعلیمات دینی (۳) است.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: لیگ جذاب و در عیان حال سنگینی را شاهد بودیم که در ماراتن سنگین سه مدعی کسب عنوان قهرمانی با عملکرد بهتر خود موفق به ایستادن روی سکوی قهرمان شدیم.
هوادار در دیدار پایانی خود در ماراتن فرسایشی خلیج فارس موفق به تساوی برابر ذوب آهن در اصفهان شد و فصل را با یک امتیاز خارج از خانه و قرار گرفتن در رده دهمی به پایان رساند.
مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
روح‌الله نجمی از سمت ریاست هیات دوومیدانی فارس استعفا داد.
ماراتن مختلط شیراز: رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد
دوقطبی آمریکا و چین در حوزه فناوری حالا به عرصه هوش مصنوعی هم رسیده است. در سال ۲۰۲۱ دولت بایدن صادرات تراشه‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی به چین را ممنوع کرد و در حال حاضر تنها چند تراشه‌ساز چینی وجود دارند که توانایی تولید جایگزین محصولات آمریکایی را دارند. با این حال، اما تنوع کاربرد‌های هوش مصنوعی و گستره آن‌ها به قدری است که می‌تواند رقابت این دو کشور را وارد فاز تازه‌ای کند.
مصطفی میرسلیم نسبت به حذف مصوبه واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص واکنش نشان داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دریافتی کارگران با بن خانوار ۳.۳ از ۶ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۱۷ تومان در سال آینده به هشت میلیون و ۸۲ هزار و ۶۰ تومان افزایش یافت.
جلسه تعیین دستمزد کارگران هم اکنون در وزارت کار ادامه دارد و هنوز اعضا به جمع بندی نرسیده اند.
دنبال این هستیم تا مسابقات دو ماراتن و نیمه ماراتن را در جزیره ابوموسی به نام خلیج فارس که نسبت به هر دوی آنها غیرت ملی داریم و مایه مباهات ما ایرانیان است برگزار کنیم.
تیم‌ فولاد سیرجان ایرانیان در دوازدهمین هفته لیگ برتر مردان و در ست پنجم مصاف با شهرداری گنبد 25 امتیاز کسب کرد و رکورد طولانی‌ترین ست پنجم را از آن خود کرد.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران و انگلیس در نیمه اول و دوم با اعلام 24 دقیقه وقت اضافی همراه بود.
عملکرد خوب عادل غلامی هم باعث نشد که سایپا از شکست مقابل هراز آمل فرار کند.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
لهستان در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 3-2 برزیل را شکست داد و راهی فینال قهرمانی جهان شد.
با وجود اینکه مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران هم بر متغیر زمستان و آغاز فصل سرما در اروپا به‌عنوان یک عامل تاثیرگذار بر مذاکرات مانور گسترده‌ای می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که ارزیابی دو طرف از عنصر زمستان کاملا متفاوت است.
ماراتن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که از چند ماه پیش شروع شده با همه کش و قوس‌هایش به خط پایان رسید تا رئیس چهار سال آینده از بین چهار گزینه انتخاب شود؛ رئیسی که تا حدودی مشخص است!
بسکتبالیست‌های جوان آسیا در حالی از فردا رقابت با یکدیگر و به منظور کسب سهمیه جهانی را آغاز می‌کنند که مدافعان قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت، غایب بزرگ میان آنها به حساب می‌آیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ